kwa oren zie ik wel de overeenkomst kwa gedrag hier alleen toen ze puppy was
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

M'n moeder vertelde er me net over aan de telefoon, dus was al benieuwd.. Leuk dat ik hem dus gewoon al online kan zien.

Dat ding is inmiddels ook al een jaar of 15 oud (als hij al niet ouder is
) dus wellicht een keer aan vervanging toe. Jarv helpt er even mee
. Met uitlaten durft ze soms niet eens te plassen en rent ze weer naar huis zo zielig. Hoe dan jullie corgi's het met oud op nieuw? 

Ze is ook niet bang van de jagers die hier soms schieten. Waar ze dan wel weer o zo bang voor is, is de stofzuiger

claudia85 schreef:Leuke foto ikke! Hier al heel de week een bibberende hond van alle knallen. Met uitlaten durft ze soms niet eens te plassen en rent ze weer naar huis zo zielig. Hoe dan jullie corgi's het met oud op nieuw?
Ikke89 schreef:claudia85 schreef:Leuke foto ikke! Hier al heel de week een bibberende hond van alle knallen. Met uitlaten durft ze soms niet eens te plassen en rent ze weer naar huis zo zielig. Hoe dan jullie corgi's het met oud op nieuw?
Wat sneu!
Tot nu toe reageren ze eigenlijk niet op het geknal gelukkig.
Harley was vorig jaar op oudejaarsavond wel echt bang. Dus ik ben heel benieuwd hoe het dit jaar gaat. Ik geef ze wel puur onrust en morgen krijgen ze aan tabletje adaptil.
Als het nu knalt doe ik alsof het iets heel leuks en en krijgen ze snoep. Dat helpt gelukkig goed.
Maar een fijn plekje zo te horen! 
De fokkers van Jarv komen op een steenworp afstand te zitten voor vandaag en morgen. We gaan morgen dus met alle honden naar het bos in Bakkeveen. Ik ben zo benieuwd hoe het er uit ziet nu hij al zo gegroeid is 
Is wel grappig om te zien, je ziet aan Jarv wanneer hij een groeispurt heeft gehad
Dan is hij een paar dagen meer ''propje'', en vervolgens valt het weer op dat hij meer in verhouding is en weer een mooie taille heeft
Erg benieuwd hoe groot hij gaat worden! 

. Met 2e kerstdag heb ik gemaild naar de Milligenhof om te vragen of zij fokplannen hebben dit jaar. Ik denk dat mijn voorkeur nog steeds bij de cardigan ligt, maar mijn vriend lijkt meer gecharmeerd door de pembroke. Heeft iemand van jullie goede ervaringen met corgi fokkers die met rood gekleurde honden fokken?