Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jannickee schreef:Chabby schreef:En je belt de dierenbescherming niet, omdat...?
De dierenbescherming doet niks zolang beesten eten en drinken krijgen. Daar heb ik geen buren ruzie voor over..
Chabby schreef:Mijn excuses dat ik zo kom binnen vallen, maar ik plaats hier ook maar mijn advertentie, in de hoop dat mijn konijn snel een nieuw, passend tehuis krijgt:
Klein, mannelijk konijn van een jaar oud. Zijn karakter is rustig en vriendelijk. Hij is wel wat onzeker. Oppakken is hij niet gewend. Hij woont op het moment binnen. Zijn, wel is waar verouderde, kooi van een meter, met hooiruif en drinkfles, mogen met hem mee. Ik vraag geen geld voor hem. Wel een goed tehuis! Ik woon in de regio West Friesland in Noord Holland.
Chabby schreef:Jannickee schreef:Edit: jij hebt zelf ook een konijn in een meter kooi alleen zitten, moet ik voor die van jou ook de dierenbescherming maar bellen dan?
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar dat is een regelrechte leugen en dat heb ik nooit geschreven.
Chabby schreef:Het betreffende konijn komt zo'n twaalf uur per dag uit zijn kooi. Dit is in mijn ogen nog onvoldoende. Mijn andere konijn loopt overdag in de geheel omheinde tuin en is 's nachts binnen. Zijn kooi staat altijd open. De reden dat hij voorheen alleen zat, is omdat mijn voedster onlangs is overleden. Daarom is het konijn, dat op het moment te koop staat, ook aanschaft, maar dit blijkt een ram te zijn in plaats van een voedster.
Houd je zelf getrokken conclusies voortaan voor je.
Rebecca schreef:Relaxx![]()
Voer geen oorlog maar voer konijnen
_Tarzan schreef:Chabby, even zonder aan te vallen, waarom is hij niet gecastreerd maar zeg je wel dat ie niet met je andere konijnen kan? Het is algemeen bekend dat ongecastreerde rammen met niks samen kunnen .. een oplossing zou dus zijn om hem te castreren en na een aantal weken te koppelen met de rest
Rebecca schreef:Wist je dat er popcorn is coor konijnen? En dat cavia's niet binkies maken maar jawel popcornen?geef mij ook maar popcorn nu