Zertab: staat er toch al goed bij! Indraaien kost vooral tijd, zal vast lukken!
En het filter... ik ververs elke week een deel water, en elke 1-2 weken spoel ik het filtermateriaal ook goed uit. Vervangen doe ik eigenlijk nooit. Tenminste, het grovere spons materiaal niet. Het fijnere meer 'watten' achtige spul vervang ik zelden, misschien elke 2 maanden. Weet niet of dit profi- advies is, maar zo draait mijn bak

Laatste tijd veel viezigheid op de bodem wat ik er uit probeer te zuigen met zo'n 'stofzuigerslang' die ik nu sinds kort heb voor de waterwissels. En ik wil een van mijn twee (60 cm) bakjes gaan wegdoen. Verkoop nu groot deel van mijn guppy's (of allemaal). En wil dan kijken voor 2-3 andere soorten kleine visjes die in mijn overblijvende bak mogen/kunnen

ellepel: ik vind jouw bak ook echt tof, die drijfplanten ook wel! Het is ook echt wisselend wat voor planten bij verschillende mensen goed groeien! In de wachtruimte in het ziekenhuis waar ik regelmatig ben groeien veel planten mega in het aquarium. Af en toe denk ik zelfs dat de vissen daar te weinig plek over houden! Heb helaas geen foto van die bak, eens aan denken

Ann: jouw bak vind ik echt prachtig! Hoe lang draait deze nu? Veel verschillende planten ook, en al een leuk visjes-bestand! Zoiets zou ik ook wel willen

Edit: foto's bijvoegen

[/img]