Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna79 schreef:Ja klopt Kiwitje: ik denk dat het belangrijk is dat hij meegaat. Hij heeft er wat minder gevoel voor en is niet zo consequent. Ik moet ook nog veel leren, maar ben veel consequenter door mijn paardenachtergrond denk ik.
Inderdaad simoonzel, nu heeft ze weer een succes ervaring gehad en daar baal ik van plus dat mijn man op het verkeerde moment boos wordt als je begrijpt wat ik bedoel...
Ik heb een recall cursus gevonden in de buurt, wil alleen eerst de gehoorzaamheid cursus afmaken die we nu aan het doen zijn. Dan wordt het nog een puzzeltje qua werk (ploegen) en oppas, maar we gaan proberen of het lukt!
KimD schreef:Gefeliciteerd met het behalen van je cursus!![]()
Dana zorgde gisteren de laatste ronde nog voor een verrassing. Knappe kale collie!
[ [url=m/vzs0dl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat betreft puberteit, daar heb ik al genoeg over gezegd. Daar ga ik niet nog eens op in.
xDenies schreef:KimD schreef:Gefeliciteerd met het behalen van je cursus!![]()
Dana zorgde gisteren de laatste ronde nog voor een verrassing. Knappe kale collie!
[ [url=m/vzs0dl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat betreft puberteit, daar heb ik al genoeg over gezegd. Daar ga ik niet nog eens op in.
Gefeliciteerd met Dana!
Het was ook geen vraag specifiek voor alleen jou en er zijn al mensen die een antwoord hebben gegeven waar ik iets mee kanHad al speciaal puber tussen aanhalingstekens gezet.
Bedankt aan degene die hier fijn en meedenkend op konden reageren!
Als ik straks het behandeltraject in ga is het ook fijn om te weten dat een pauze niet zo'n ramp is. Hoef ik me niet schuldig te voelen als het teveel is.
Kaus schreef:Ik zou persoonlijk gewoon door blijven trainen Denies. Puberteit is sowieso een beetje een onzin dingetje en daarnaast moet je hond ook in zijn 'puberteit' gewoon blijven luisteren en is het ook dan belangrijk contact te maken met honden en mensen.
Dexter begint langzaam aan aan te komenMeer voer en meer extra's erin blijkt toch goed te helpen. Ondertussen ook pilletjes van YuCalm gaan geven en ook dat lijkt goed te helpen. Als ik ten minste niet vergeet ze te geven
Ik dacht vandaag dat mijn fitbark kapot was dus contact opgenomen met klantenservice dat ie niet synchroniseert. Wat blijkt, ik kan gewoon niet klokkijken en die fitbark doet het prima