Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shaya_ schreef:Leuk om te zien JesdaJinn!
Vanavond mijn 1e les bij de nieuwe club gehad en man o man wat was het fijn!! Krijg zo nog spijt dat ik 'al' 1,5 jaar train bij de verkeerde club. Maar goed, Nero is net pas 2 en we gaan gewoon vanaf het begin weer beginnen en komen er wel. Plezier hebben we beide en dat telt. Nu begint gewoon pas het echte leren
KarinW86 schreef:7 december
Machie schreef:Ik zit er, zoals ook gepland, niet bij in Someren hahaha
renee16 schreef:Hier ook mijn 2e wedstrijd graad 0 gelopen.
Eerste rondje ging heel prima, alleen een foutje op het raakvlak > ZG & 2e plaats!
We mogen officieel graad 1 !!!
Tweede rondje was rampzalig, er zit een voetbalvereniging tegenover het KC terrein waar ze vuurwerk gingen afsteken, hondjes vlogen alle kanten op. Op na verder iedereen in mijn categorie een Disk, wij dus ook, ben zelfs gestopt omdat mijn hond steeds wegrende..
Heel sneu!
KimD schreef:renee16 schreef:Hier ook mijn 2e wedstrijd graad 0 gelopen.
Eerste rondje ging heel prima, alleen een foutje op het raakvlak > ZG & 2e plaats!
We mogen officieel graad 1 !!!
Tweede rondje was rampzalig, er zit een voetbalvereniging tegenover het KC terrein waar ze vuurwerk gingen afsteken, hondjes vlogen alle kanten op. Op na verder iedereen in mijn categorie een Disk, wij dus ook, ben zelfs gestopt omdat mijn hond steeds wegrende..
Heel sneu!
Dat lag zeker niet alleen aan het vuurwerk dat daar alleen maar DK's vielen...
Die twee knallen waren ontzettend vervelend, ook de 'luizenmoeders' van de vereniging vonden het allemaal wel meevallen. De leiding van de SV & de club vond het iets minder charmant en had een sterk vermoeden wie het was, het bleken ontzettend jonge kinderen.
De club gaat het in ieder geval oppakken met de leden waardoor het hopelijk niet nogmaals plaatsvind. De nacht van zaterdag op zondag heeft er ook nog vandalisme plaatsgevonden. Een aanname natuurlijk dat het ook van die jochies zijn geweest maar het hangt wel van toevalligheden aan elkaar.
Op zondag ook nog een aantal knallen, niet vanaf het terrein maar vanaf de andere kant. Dan zie je wel het verschil tussen de jonge en getrainde honden, de lopende honden hadden er geen last van en de honden die wel last hadden, waren met een klein beetje extra troost binnen no time weer oké.
Wij hebben zelf bij de Kempen ook gelopen, JP een nutteloze 2e plaats met bijna 7 m/s op nat ras (weet je ook direct wat voor JP er stond) en VP's beide een DK, of het eerste VP met twee fouten en het tweede een DK. Moet eerlijk bekennen dat ik de uitslagen met zulke resultaten niet bekijk. Raakvlakken stuk, schutting kan ik haar nog vergeven, die is zes keer ruk bij de Kempen, de kattenloop was ik minder gecharmeerd van dat ze die mistte. Maargoed, harder aan de bak dus. Voor de rest was ze heel knap op nat gras, dus alsnog tevreden.
Kempen zorgt wel altijd heel goed voor de mens, fantastischen pakketjes weer en de prijzen waren wel heel leuk. De gewonnen knuffeldraak is heel zoetjes.
KimD schreef:Ja, de schutting is wel echt aan vervanging toe maar ze zeiden toevallig dat dit wel op de planning staat, dus dat is mooi! Die is echt niet meer van deze tijd.
Deze keer graad 0 waren er ook wel een aantal combinaties die nog lekker hadden moeten blijven trainen ipv op wedstrijd. Gevaarlijke handling en ook nog boos zijn op de hond.
renee16 schreef:KimD schreef:Ja, de schutting is wel echt aan vervanging toe maar ze zeiden toevallig dat dit wel op de planning staat, dus dat is mooi! Die is echt niet meer van deze tijd.
Deze keer graad 0 waren er ook wel een aantal combinaties die nog lekker hadden moeten blijven trainen ipv op wedstrijd. Gevaarlijke handling en ook nog boos zijn op de hond.
Ow echt! Dat heb ik (gelukkig) gemist!
Verder ben ik volgens mij ook zo een dummy haha, ik liep met de (grote) keeshond, heb je misschien wel gezien dan?
https://www.instagram.com/reel/DBBrdI2I_sM/?igsh=bzlhaHVneTVtb3hk
renee16 schreef:Ow echt! Dat heb ik (gelukkig) gemist!
Verder ben ik volgens mij ook zo een dummy haha, ik liep met de (grote) keeshond, heb je misschien wel gezien dan?
https://www.instagram.com/reel/DBBrdI2I_sM/?igsh=bzlhaHVneTVtb3hk