Larissajulie; aaah heerlijke foto

Wij hebben de laatste update/foto alweer.. tijd is gevlogen maar ook te langzaam gegaan haha. Vrijdagochtend halen we haar op

Maak alvast kennis met Evi!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
StalMelyn schreef:Hebben jullie goede ervaringen met een GPS tracker die niet op abonnement werkt? Prepaid simkaart wil ik nog wel overwegen.
Ik zoek een klein formaat want het betreft een Norfolk.
Ik heb niet veel updates mbt tot de pup. Ze eten inmiddels al geweekte brok en worden nu echt kleine hondjes. Volgend weekend met 6 weken oud ga ik weer kijken en zal dan zelfgemaakte foto's weer plaatsen.
StalMelyn schreef:Hebben jullie goede ervaringen met een GPS tracker die niet op abonnement werkt? Prepaid simkaart wil ik nog wel overwegen.
Ik heb niet veel updates mbt tot de pup. Ze eten inmiddels al geweekte brok en worden nu echt kleine hondjes. Volgend weekend met 6 weken oud ga ik weer kijken en zal dan zelfgemaakte foto's weer plaatsen.
Gaabje schreef:StalMelyn schreef:Hebben jullie goede ervaringen met een GPS tracker die niet op abonnement werkt? Prepaid simkaart wil ik nog wel overwegen.
Mijn zusje heeft een apple airtag. Deze werkt door verbinding te maken met in de buurt zijnde iphones. De airtag is niet echt op de proef gesteld omdat de hond niet ver kan komen ivm fysieke beperkingen. Dus geen idee of het werkt als je hond ergens in het bos is kwijtgeraakt.
CupCakes_ schreef:Ik raad een tractive ook zeker aan! Deze hebben we nu inmiddels al een jaar of 2 in huis. En ik loop niet meer zonder. Jip kan namelijk soms erg heftig reageren op vuurwerk, als hij tegen stroomdraad of iets dergelijks aanloopt. Ik heb hem al een paar keer uit de duinen kunnen vissen. En met die tracker gaat dat net iets gemakkelijker om zijn locatie te lokaliseren.
Room_Soesje schreef:Tinkermuts heel veel sterkte nog met het verlies maar ook heel veel plezier gewenst met het nieuwe bolletje straks.
Die GPS tracker is interessant om te lezen en ga ik mij ook eens verder in verdiepen.
Hier een voer probleem en hopelijk willen jullie meedenken. Toen Bela kwam zeiden ze dat ze de brokken niet lekker vindt maar met paté erdoor lust ze het wel. Nu gaat de brok er zonder paté hier ook heel goed in maar ze heeft continue honger, wel makkelijk met trainenmaar niet helemaal de bedoeling. Ze staat nu op Happy Dog neuseeland en Brit nature. Ook qua poep is het niet stabiel en stevig dus ik zou toch graag iets anders gaan voeren. Wel belangrijk is dat ik in Tsjechie woon dus het moet wel iets "internationaals" zijn
kiwiwitje schreef:Als t een lab mix is, is “onstilbare honger” niet perse uniek.
Hoe is ze qua gewicht?
Als je nu brit voert kun je dan ook aan de grain free komen?
Room_Soesje schreef:kiwiwitje schreef:Als t een lab mix is, is “onstilbare honger” niet perse uniek.
Hoe is ze qua gewicht?
Als je nu brit voert kun je dan ook aan de grain free komen?
Lab mix was de gok van het asiel en geven ze aan ongeveer alles waarvan ze niet weten wat het is maar wat heel vrolijk is. Ik geloof er vrij weinig van dat het erin zit
De "onstilbare honger" of vreetdrangvan labradors en goldens is anders dan wat Bela heeft, weet niet zo goed hoe ik het kan uitleggen. Ik heb het idee dat ze echt honger heeft door niet voldaan zijn. Qua gewicht zit ze nu goed, is, op zicht, iets aangekomen in de week dat ze hier is, wat ik wel begrijp als ze daar met lange tanden at en hier zonder problemen, ze zal nu een 28kg wegen ongeveer.
Brit grain free ga ik eens naar kijken! Zorgen de granen niet juist voor een voller gevoel?
Room_Soesje schreef:Lab mix was de gok van het asiel en geven ze aan ongeveer alles waarvan ze niet weten wat het is maar wat heel vrolijk is. Ik geloof er vrij weinig van dat het erin zit
De "onstilbare honger" of vreetdrangvan labradors en goldens is anders dan wat Bela heeft, weet niet zo goed hoe ik het kan uitleggen. Ik heb het idee dat ze echt honger heeft door niet voldaan zijn. Qua gewicht zit ze nu goed, is, op zicht, iets aangekomen in de week dat ze hier is, wat ik wel begrijp als ze daar met lange tanden at en hier zonder problemen, ze zal nu een 28kg wegen ongeveer.
Brit grain free ga ik eens naar kijken! Zorgen de granen niet juist voor een voller gevoel?
Leo schreef:Ik heb onlangs de Tractive gekocht (Fitz ging 2 weken logeren bij mijn ouders en ik vond het behoorlijk spannend), en dat ding werkt echt mooi en vrij secuur. Ook de live tracking werkt prima en de batterij gaat zo'n 2 weken mee. De app is overzichtelijk. Ik houd hem voortaan gewoon aan zijn tuig, heb hem nu toch en je weet gewoon nooit..
Ik vond het ook enorm overwhelming, zeker omdat het onze eerste pup was. Maar uiteindelijk vind je je weg er in. Ik vond puppycursus fijn om te sparren, maar wij zijn bewust pas met 12 weken gestart. Eerst lekker landen en aan elkaar wennen en de prille basis, 12 weken was echt vroeg zat.