Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Palmera schreef:Ach, sneu die kipjes.
Al die kippenclub supplementen, die worden online besteld? Toch eens kijken hoe ik wat hier krijg dan...
Hannanasjuh schreef:Palmera schreef:Ach, sneu die kipjes.
Al die kippenclub supplementen, die worden online besteld? Toch eens kijken hoe ik wat hier krijg dan...
Ja ze hebben het ook in verschillende winkels te koop. Ik wil eventueel ook wel naar je toe sturen als je het besteld en bijvoorbeeld bij mij thuis laat bezorgen. Volgens mij heb je dan een kleine voordeeltje omdat het in België gekocht wordt, dan zijn de supplementen iets goedkoper.
XxLiEsJuHhxX schreef:Hier ook ik doe niet aan lijdende kippen weg laten kwijnen ofzo.
Overigens dat kippen die slecht zien niet eten, is niet waar. Ik heb een blinde of op zijn minst een heel erg slecht ziende kip en die eet gewoon met de rest mee. Wel eet ze denk ik minder want haar eigeel is veel lichter dan die van de andere kippen. (ik heb enkel korrel dus het kan niet zijn dat ze andere dingen uit het voer eet dan de rest.)
Oyeru schreef:Als je wil kan ik wel een foto maken van de inhoud, wellicht dat je daar zelf iets mee kan?