Wat spannend Kim!
Kiwi oh die pups, wat gaat dat toch hard he

Curse gelijk heb je, gewoon even jullie rust pakken. Het is toch allemaal heftig hoor zo'n operatie. Je loopt continu te stressen

Klote CupCakes dat je familie geen rekening houdt met Jip zijn angst. Kan me voorstellen dat dit heel frustrerend is als je zelf zo je best doet

Zoe wat heerlijk he als ze weer lekker schoon zijn

Warboel jullie zijn echt zo'n schattig gezinnetje he

Hier alles goed met de hondjes. Heb van het weekend een hele leuke foute kerstfoto met ze gemaakt. Die zal ik later nog delen!
Verder ben ik zielig. Zaterdag een van de konijnen in laten slapen. Liepen we al een hele tijd mee te klooien en het was klaar. Ook heb ik gisteren te horen gekregen dat mijn schouder wel een afwijking heeft. Het labrum (kraakbeenring) is los (geweest). Ze konden niet zien of dat nu inmiddels weer (deels) vast zit of niet. Ik kom in aanmerking voor een operatie maar de wachtlijst is heel lang. Dus eerst zei de orthopeed; ga maar 3 maanden fysio doen en dan kijken we verder. Maar ik doe al 4 maanden fysio en de pijn is er niet beter van geworden. Hij had mij zelf niet klinisch onderzocht dus kon daar niet zoveel over zeggen. Nu mag ik woensdag nog even langs komen zodat hij zelf kan kijken. Ik maak even een vragenlijst vooraf met wat ik allemaal wil weten en dan maar even zien wat ik tot een evt. operatie nog kan doen. Kans op opnieuw uit de kom is nu 90%. Na operatie 10%. Klinkt als een no-brainer maar zo'n operatie en de revalidatie is geen pretje...