Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
candalisa schreef:Van onder temperatuur wordt pas gesproken als deze onder de 37,5 valt en daar zit ze steeds boven.
Dat ze niet helemaal fit voelt is wel te zien zij kan minder goed tegen omschakelingen als een gezonde hond dus ook weers verandering zal ze op reageren ...
Olle schreef:Mondy schreef:Als jullie wel doorgaan hou haar dan wel bij 1 persoon. Gewoon niet meer wisselen en stabiele omgeving houden.
Zodra ze stabiel is, kan je echt wel afwisselen ben ik van mening.
Maar de vraag is uiteraard hoeveel tijd en moeite jullie erin willen steken.
casperzazoe schreef:Ik denk dat je goed moet nadenken over hoelang je weer een stabiele leefomgeving voor haar hebt. Dus één huis, één vast gezin / eigenaar. Ook al kent ze beide huizen en mensen, op en neer gaan is echt niet goed voor een (zieke) hond en erg vermoeiend. Waarschijnlijk dat ze daardoor nu weer zo futloos is.
Als je pas over maaaanden een stabiele omgeving voor haar hebt, is de kans groot dat ze zo blijft sukkelen. Ook al is het misschien niet de meest logische reden om haar hierom te moeten laten gaan.
Is het een optie om ergens een warmtelamp te kopen (of te huren van fokkers)? Die werken als een tiet.
Ergens denk ik dat je zelf al de keuze hebt gemaakt, onbewust misschien. Als je thuis komt en je ziet haar futloos liggen, wat is dan het eerste wat door je heen gaat?
Kabayo schreef:Olle schreef:
Zodra ze stabiel is, kan je echt wel afwisselen ben ik van mening.
Maar de vraag is uiteraard hoeveel tijd en moeite jullie erin willen steken.
Ja alle tijd en moeite.... maar dit is hartverscheurend. Dit is toch geen leven