Hier sneeuw in overvloed alle pension, dagopvang en eigen honden al total loss. Zo grappig hoe je van de verschillende rassen van te voren de reactie al weet op de sneeuw
Ik had heel aardig hier voor alle deuren bij de zaak geveegd.. zodat de buren en ik veilig naar buiten konden. Dat heeft weinig nut gehad. Alles ligt weer vol
Wij waren extra vroeg opgestaan om een sneeuwwandeling te maken, is er helemaal geen sneeuw... Nog steeds niet
Finnens, dat gaan geen punt oren meer worden Veel te flapperig. Dit waren Dexters oren met een week of negen. Je ziet het verschil wel aan het deel dat hangt. Die van jou blijven mooie hangoortjes
Dat is niet waar hoor kaus De oorstand is pas vast na het wisselen van de tanden. Alle borders hebben op die leeftijd nog volledig platte oren, toch worden het vaak staande of ten minste tipped
Hier sneeuwt het nu ook Toevallig net op mn dagje vrij én we hebben de auto ter beschikking dus straks naar het bos. Helaas is mn camera al een tijdje overleden dus geen foto's
Travellust
Geplaatst: 22-01-19 15:29
dierenfan schreef:
Super leuke pup finnens maar verwacht zeker geen staande oren hooguit beetje "vliegtuig oren" zoals mijn kymo heeft
Enorm genoten in de sneeuw [ [url=m/UztbFn.jpg]Afbeelding[/url] ]