Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Diablo schreef:loez schreef:Omdat jij z'n baas benten hij heeft als 'taak' jou en de kleine te beschermen.
Terwijl dat ook discutabel is, want jij als baas zou hem moeten beschermen en niet andersom.
Met Zenna al helemaal, daar heb ik zoiezo mijn handen vol aan, maar ik wil met haar geen kindje passeren. Stel je voor dat hij/zij dat hondje per ongeluk los laat.... Dan hebben zowel kind als ik een aardig trauma te verwerken ben ik bang!
gelukkig wandel ik met zenna op plekken waar weinig mensen komen
.
.
ik zie hier ook genoeg kids lopen... Idd ook met Jack Russels maar idem
dan maar een stukje met de auto naar een plekje waar ik ontspannen kan lopen met d'r!
.
.
ik ontloopt ze ook. Ik ontloop honden in het algemeen trouwens met Zenna
dan kunnen we stapje voor stapje uit gaat bouwen.
zenna kan met spelen nog wel eens doorslaan en moeten wij het dus afkappen....ik wil het niet mee maken dat dit gebeurd terwijl wij er niet zijn. Dus als wij weg zijn hebben ze hun eigen ruimte 

Jammer dat ik zo via de telefoon geen filmpjes kan uploaden.... Dan moet ik ze op youtube zetten en dat doe ik nooit haha
blijven er uiteraard bij en grijpen in als we zien dat het teveel is. Zenna is bijvoorbeeld bekaf nu na nog geen 3 minuten, maar dit is zo enorm veel voor haar koppie dat we het dus af moeten kappen om haar rust te laten pakken.