Lienepien95 schreef:2 heren gaat vaak niet goed...naar mijn ervaring is een gecastreerde beer en een vrouwtje de beste optie. Hooi idd altijd aanwezig. Brokken hoeft niet perse maar wel zorgen dat ze genoeg krijgen
Ik lees hier voornamelijk mee, post niet zo vaak meer. Maar ik heb meerdere koppels beren gehad, wat gewoon goed gaat
Momenteel twee volwassen beren (Ruim 1,5 jaar) Zijn twee broers die vanuit het nestje zijn gaan samenwonen. En nog een volwassen beer samen met een jongere beer (Gekoppeld toen de jongste 6 weken was) en die zijn inmiddels ruim een half jaar samen. In het verleden ook vaak vader aan zonen gekoppeld (En zo groepjes van 3, 4, 5 beren gehad) Altijd goed gegaan. Af en toe snauwen ze een keertje naar elkaar, maar dat doen mijn dames ook. Zorg wel dat ze genoeg ruimte hebben.*Kruipt weer in meeleeshoek*
)
ze waren beetje beduust van de auto rit, 3min later zaten ze gewoon direct te chillen
ze missen mij niet eens
Heb dan maar net een geïmproviseerde ren gemaakt, enkel de tralies van de kooi genomen en zo op het gras gezet