Wie heeft er een Welsh Corgi?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 19:05

Afbeelding
*\o/* *\o/*

Afbeelding

Daar issie dan :D

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 19:16

Galeo schreef:
Isabel_k schreef:
Galeo ik kijk net op FB en wat hebben ze een fantastische namen! <3 Vooral Draco vind ik echt heel leuk. :))

Haha thx! Van de harry potter films :D

Daarom zijn ze ook zo leuk! :))

Galeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 23:51

Blijft me verbazen hoe die sjaal zo netjes om zijn hals zit :+ Goed fotomodel :brr:

Morgenochtend komt er weer een nieuw filmpje op Facebook :) Ze spelen elke dag buiten in de tuin en denken dat ze de hele wereld aankunnen :') Wil nog een harry potter special filmpje maken maar moet nog even een idee bedenken wat gaat lukken :)*

Afbeelding

Elice loopt er inmiddels buiten ook bij. Vind ze wel leuk alleen moeten ze niet aan der staart gaan trekken _O-

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 01:07

Heerlijk :D Leuke bewerking ook :j Lieselotte heeft er zo ook eentje voor me gemaakt. Die komen dit jaar dus op de kerstkaartjes <3
Afbeelding
Kwaliteit slecht wegens ik hem van FB heb gehaald :o

Oooh ik kijk zooo hard uit naar het filmpje Galeo! :)) Heerlijk brutale Corgi kinders. HP special filmpje is echt een geweldig idee! Ik zie het al zo voor me, met de befaamde soundtrack op de achtergrond.

Galeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 11:37

Hier is die dan *\o/*

Zijn echt draken en echte corgi's *D

Tigress

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 12:08

Jeetje week 6 alweer! Je vergeet gewoon steeds hoe ontzettend snel dat allemaal gaat :oo
Ze zien er prachtig uit! <3

Galeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 12:18

Ja het gaat zo snel.. over 2.5 week gaan de eerste pups het nest verlaten. ;( . Ginny en Draco blijven 15 weken want die gaan naar het buitenland en Bellatrix blijft bij ons wonen! Dus we zijn niet opeens van alle puppy's af :D

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 12:25

oooh wat leuk! Daar blijven we dus gewoon van meegenieten :))
Hoe hebben jullie trouwens het alleen blijven aangepakt?
Het probleem hier is namelijk dat als jarv een paar keer blaft, Storm gaat huilen. Als Storm huilt, huilt Jarv mee. Vooral dat laatste geeft problemen, dat kan een tijd door blijven gaan :')

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 12:26

Echt een heerlijk filmpje van die lekkere brutale Corgi's! :))

Gelukkig lijkt Ginny zich nog relatief koest te houden. Zo zielig hoe ze zo lief staat te kijken en hoe Draco dan haar plots omver duwt _O-

Ik vroeg me al af wie pup nr 3 was die bleef. Wat leuk dat Draco ook nog even zal blijven. Gaat hij dan naar de fokker van Ruby?

Ik zag ook dat ze al halsbandjes dragen! Wat leuk al die kleurtjes. Welk kleurtje heeft Ginny aan? Ik kon het niet goed zien, veel te veel Corgi-fluff. :')

Galeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 12:36

Jackytje schreef:
Echt een heerlijk filmpje van die lekkere brutale Corgi's! :))

Gelukkig lijkt Ginny zich nog relatief koest te houden. Zo zielig hoe ze zo lief staat te kijken en hoe Draco dan haar plots omver duwt _O-

Ik vroeg me al af wie pup nr 3 was die bleef. Wat leuk dat Draco ook nog even zal blijven. Gaat hij dan naar de fokker van Ruby?

Ik zag ook dat ze al halsbandjes dragen! Wat leuk al die kleurtjes. Welk kleurtje heeft Ginny aan? Ik kon het niet goed zien, veel te veel Corgi-fluff. :')

Ginny is ook een echte corgi hoor :o in het filmpje valt het nog mee idd maar af en toe *D . Draco gaat naar een Amerikaans koppel die een paar jaar in Duitsland wonen dus uiteindelijk zal Draco naar Amerika gaan!

En volgensmij had Ginny lichtbruin aan maar dat weet ik niet meer zeker, soms hebben ze de bandjes al aan. Gaat steeds beter. :j

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 12:42

Haha uiteraard is ze een echte corgi! Maar het viel op dat zich wel relatief koest hield :P Uiteraard zijn het ook echt momentopnames. Ophélia was het sukkeltje van de nest, maar die is ook uitgegroeid tot een dame met een eigen willetje, haha. Dus dat wilt uiteraard niets zeggen :p

Wow! Draco goes international. Gaaf zeg. Ik dacht dat Ruby's fokker ook een pupje ging nemen, vandaar mijn vraag.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 12:55

Ik moest trouwens wel even lachen :)) Ik was op zoek naar filmpjes over corgi's op show, en toen kwam ik een opvallend hondje tegen. Ik vond de aftekeningen al bekend lijken, en vervolgens keek ik beter...Keek ik een filmpje over Ophélia _O-

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 13:02

Haha, wat grappig! :D Ze was toen wel echt nog zooo puppy. Ze vond dat tapijt echt vreselijk. Wou er dus niet deftig op lopen. We hebben nu niet heel lang geleden een demo gegeven op gelijkaardig tapijt en nu vindt ze het geen probleem meer, gelukkig.

Galeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 13:03

Nee fokker van Ruby kwam gewoon kijken! Die is ook zo trots op Ruby :) Ginny is nu een van de grootste van het nest! Ze is echt een bolletje :9

haha tigress _O- _O-

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 13:04

Ooh, dat beloofd. Straks wordt ze groter dan Ophélia :)) Die kans zit er wel in uiteraard, Ophélia is echt maar een klein, fijn ding onder de Corgi's.

Edit: Kwam nog een leuke foto tegen.. Ophélia met haar papa.. Wat een guppie was ze toen <3
Afbeelding

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 13:15

Oh jeutje wat inieminie :'D
Ik heb gisteren Jarv weer gewogen. Ik vond hem weer wat anders in verhouding lijken. Meneer is weer een stukje langer en een kilo zwaarder. Een kilo pure ondeugd erbij als je het mij vraagt :')

Galeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 14:24

Schattig! Kieran (papa van onze pups) komt ook nog langs zal kijken of een foto lukt haha.

Hahah uit verhouding

Jazzythecorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 18:56

Pff heb helaas niet zoveel tijd meer om mee te kletsen hier heb weer een hoop gemist zie ik.jazz is 11 December alweer 2 geworden dat hebben we uiteraard gevierd *\o/*. Ik wil jullie wel alvast een hele fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar wensen.wij kregen vandaag een verrassing in de brievenbus,jazz haar foto was ook uitgekozen voor op de kerstkaart van onze dierenartsenpraktijk <3

Afbeelding

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 19:44

Galeo schreef:
Hier is die dan *\o/*

[ Video ]

Zijn echt draken en echte corgi's *D

OOh ik ben verliefd denk ik! <3 Wat zijn ze leuk en lekker stout, haha. En wat is jullie oudste hondje (Elice toch?) aandoenlijk met haar grijze hoofdje. :+:

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-16 21:05

Prachtig filmpje! <3

Galeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 14:23

Leuk Claudia! En klopt Isabel dat is Elice :j

Foto's maken gaat niet altijd soepel, zeker niet nu ze zo groot en wild worden -O-

Afbeelding

Ohja en iemand op Facebook vond ze op Gremlins lijken :')

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Galeo op 18-12-16 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 14:36

Superleuk dat Jazz op de kerstkaart staat! {:)

Oh, god die foto _O- Is dat Bellatrix?

Edit; Nou, bij het zien van deze foto zou je nog serieus gaan twijfelen := Je hebt ze toch niet nat gemaakt hé? :oo

Galeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 14:38

Jackytje schreef:
Superleuk dat Jazz op de kerstkaart staat! {:)

Oh, god die foto _O- Is dat Bellatrix?

Edit; Nou, bij het zien van deze foto zou je nog serieus gaan twijfelen := Je hebt ze toch niet nat gemaakt hé? :oo

hahah ja dat is Bella :+ en ja ze zijn al nat geworden maar er gebeurde niks :')

Edit: Ginny als je der ophaalt :

Afbeelding

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 14:52

Oh god.. Dat belooft!

En ik vond Ophélia soms al zo'n monster :\

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 14:58

_O- *doemmuziekje op de achtergrond*

Dat beloofd nog wat _O-