Daar issie dan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goed fotomodel
Ze spelen elke dag buiten in de tuin en denken dat ze de hele wereld aankunnen
Wil nog een harry potter special filmpje maken maar moet nog even een idee bedenken wat gaat lukken 

Leuke bewerking ook
Lieselotte heeft er zo ook eentje voor me gemaakt. Die komen dit jaar dus op de kerstkaartjes 

Heerlijk brutale Corgi kinders. HP special filmpje is echt een geweldig idee! Ik zie het al zo voor me, met de befaamde soundtrack op de achtergrond. 
. Ginny en Draco blijven 15 weken want die gaan naar het buitenland en Bellatrix blijft bij ons wonen! Dus we zijn niet opeens van alle puppy's af

Jackytje schreef:Echt een heerlijk filmpje van die lekkere brutale Corgi's!
Gelukkig lijkt Ginny zich nog relatief koest te houden. Zo zielig hoe ze zo lief staat te kijken en hoe Draco dan haar plots omver duwt![]()
Ik vroeg me al af wie pup nr 3 was die bleef. Wat leuk dat Draco ook nog even zal blijven. Gaat hij dan naar de fokker van Ruby?
Ik zag ook dat ze al halsbandjes dragen! Wat leuk al die kleurtjes. Welk kleurtje heeft Ginny aan? Ik kon het niet goed zien, veel te veel Corgi-fluff.
in het filmpje valt het nog mee idd maar af en toe
. Draco gaat naar een Amerikaans koppel die een paar jaar in Duitsland wonen dus uiteindelijk zal Draco naar Amerika gaan!
Uiteraard zijn het ook echt momentopnames. Ophélia was het sukkeltje van de nest, maar die is ook uitgegroeid tot een dame met een eigen willetje, haha. Dus dat wilt uiteraard niets zeggen :p
Ze was toen wel echt nog zooo puppy. Ze vond dat tapijt echt vreselijk. Wou er dus niet deftig op lopen. We hebben nu niet heel lang geleden een demo gegeven op gelijkaardig tapijt en nu vindt ze het geen probleem meer, gelukkig.
. Ik wil jullie wel alvast een hele fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar wensen.wij kregen vandaag een verrassing in de brievenbus,jazz haar foto was ook uitgekozen voor op de kerstkaart van onze dierenartsenpraktijk
Jackytje schreef:Superleuk dat Jazz op de kerstkaart staat!![]()
Oh, god die fotoIs dat Bellatrix?
Edit; Nou, bij het zien van deze foto zou je nog serieus gaan twijfelenJe hebt ze toch niet nat gemaakt hé?
en ja ze zijn al nat geworden maar er gebeurde niks 
*doemmuziekje op de achtergrond*