Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

onley schreef:ik heb om te proberen ook een goedkopere variant genomen in plaats van een dure
om te beginnen.
Hij eet en drinkt goed dus ik ben echt benieuwd ik vind hem super leuk..
maar stress is echt not done daar gaan ze snel van dood.
Shirley schreef:onley schreef:ik heb om te proberen ook een goedkopere variant genomen in plaats van een dure
om te beginnen.
Dat vind ik toch wel een beetje sneue uitspraak ...
Alsof het voor een goedkoop diertje minder erg is om dood te gaan

Shirley schreef:onley schreef:ik heb om te proberen ook een goedkopere variant genomen in plaats van een dure
om te beginnen.
Dat vind ik toch wel een beetje sneue uitspraak ...
Alsof het voor een goedkoop diertje minder erg is om dood te gaan
). Het liefst met zijn snoetje in je haar. Gek beest
Wat een leukerds! Snap nu wel dat ze pups afraden, heb een puppie in m'n handen gehad en het leek eerder alsof ik aan het hyperventileren was (moest blazen als ze beten), want ja, ze beten eigenlijk non-stop
en nog best hard haha. Daarna geknuffeld met een rammetje van vier maanden, druk typje en een rammetje van drie jaar, rustig typje. Om het verschil te voelen tussen een druk en rustig fretje. En ze dan in de speelbak gedaan zodat ze wat konden gek doen en wij ook met ze konden spelen. Het drukke mannetje was zo'n leukerdje
probeerde zich op te trekken aan je arm om gepakt te worden haha. En kon je lekker wild mee spelen, hij beet wel overal maar zachtjes, echt speelbijten ipv het doorknagen van de pups 
dus we gaan even bekijken of het voor nu ook al mogelijk zou zijn (we gaan volgend jaar pas samenwonen). Maar de kennismaking viel echt 100% mee, echt leuke en lieve beestjes! Ze had ook een nerts zitten (van haarzelf)), wat een mooi beest was dat!