Misschien dat ze er nu minder draagt. Maar ik volg! wat had ze afgelopen jaar mooie kittens!
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-23 00:32
Nu denk ik toch weer wel dat er iets in zit. Misschien wat minder of ze doet er inderdaad een paar dagen langer over, maar ze groeit toch wel wat en haar buik voelt ook echt stevig aan. Haar tepels zijn ook duidelijk meer aanwezig als ik haar buik aai. Wordt het toch nog spannend.
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-23 12:03
60 dagen vandaag. Ik zou toch zeggen dat er wel iets beweegt daar binnen
hier ook 2 lopen ( half zusjes ) die als moeder een ragdoll hebben alleen is de vader onbekend ( 1 lijkt heel erg op noorse boskat maar de andere weten we echt niet )
Spannend! Super leuk, vind het altijd prachtige katten!
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-23 15:38
Dag 61. Begin van de middag was ze erg loperig door het huis heen, maar nu ligt ze weer rustig. Ik moet nog zien of ze het nu ook tot dag 63 gaat redden. Mijn gevoel zegt van niet.
Ik heb vanmorgen even overlegd met de dierenarts over het ontsmetten van de naveltjes, hoe ik dit het beste kan doen en ze even op de hoogte gesteld van haar dracht en hoe ver ze is. Ze houden er rekening mee dat ik kan bellen, dat is fijn.
Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe het nu gaat met as mama. Denk je dat er nog wel wat komen gaat?
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-23 23:43
Ze heeft vandaag vooral heel veel geslapen. Dag 64. Hoewel ze niet extreem dik is, kan het bijna niet anders dan dat er wel kitten(s) in zitten. Ik zie ze duidelijk bewegen en ik voel ze ook echt. Het kan niet meer heel lang duren, we wachten nog maar even. Ze was net wel weer bezig om haar plekje in te richten (graaf graaf graaf)
Nog steeds geen nieuws. Het ene moment loopt ze onrustig heen en weer en trekt ze haar beval-doos steeds overhoop en vervolgens slaapt ze uren rustig.
Ik ga dan toch weer twijfelen, maar haar buik voelt veel steviger dan die van de andere katten, ik zie dingen bewegen in die buik die naar mijn idee onmogelijk ademhaling kunnen zijn en haar melklijsten zijn heel duidelijk aanwezig. Als ik onder haar buik door aai dan voel ik allemaal hobbeltjes. We wachten nog maar even verder. Hopelijk is ze niet schijnzwanger. Dag 65.
Op deze zie je ook duidelijk een tepeltje/speentje.