Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nine1987 schreef:Qua bedelen zal hier niet veel veranderen, dat doet de onze altijd..
Het enige nadeel is dat de volgende vaccinatie eigenlijk over 4 weken moet, maar dat gaan we ivm vakantie niet redden, dus dat wordt helaas over vijf weken.. Daar baal ik wel van.. Maargoed.. Het is wat het is..
kimmie261 schreef:Ik baal wel nu, er was geen Librela 30 meer, dus ik heb Buddy 2x 15 laten spuiten ( waren de laatste flesjes die ze hadden staan) ,maar het werkt niet...
Hij werd eerst heel stijf en nu mankt hij weer heel erg met zijn atrose voorpoot.. ik was gisteren bij de DA maar die zei nog geen zicht te hebben op nieuwe levering van Librela...
Punt is ook, als het er zou zijn, zou het dan veel kwaad kunnen nog een dosis te geven, aan de andere kant heb ik niets te verliezen..Maar goed er is dus nog geen Librela, ik heb hem nu eerst en kuur Phen pred gegegeven, om de ontsteking beetje te remmen,maar dat doet niets, en vandaag maar weer op de previcox gezet...
Echt klote dit, hij liep zo mooi en kon weer zo lekker mee wandelen..
Tinkermuts schreef:Je hebt dus wel ergens een 30 dosis staan?
Dat had ik niet begrepen
Laureas schreef:Ik weet het ook niet, je hoort ook af en toe dat honden bijwerkingen krijgen ervan. Heeft Buddy er ooit gehad en hoelang krijgt hij het al? Mijn hond kreeg vorige maand wel een 30 dosis terwijl die eigenlijk te zwaar is voor haar gewicht en het heeft niets van bijwerkingen gekregen en ze was zoals normaal geholpen, ze was pijnvrij voor 5 weken.