Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
7ofhearts schreef:Spoiler:
x_Jeanine_x schreef:[ [url=m/DY4grI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hzmlJP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aanvulling op Noox, gekregen voor Kerst. Product is nutteloos. Maar opzich wel grappig. Doet de hond geen kwaad, was foto en weer af.
Dit is het eerste eerlijke antwoord in dit topic van een leuke TS met een voor vele hier blijkbaar leuke ?hobby.
Mijn mening is dat we hier in doorgeslagen zijn.
En als ik hondjes zie lopen met de verkeerde tuigjes, of hondjes die bezwijken onder hun tuig uitsluitend omdat de baas het leuk- mooi of stoer vind staan dan zijn we in mijn ogen verkeerd bezig.
7ofhearts schreef:Wederom even goed lezen.
Dat er een rede is bij bepaalde rassen om specifieke riemen/ tuigen en aanverwante zaken te gebruiken snap ik als geen ander.
Dat heb ik tenslotte zelf ook altijd gedaan.
Waar ik vraagtekens bij zet is de nodeloze overmaat aan toeters en bellen die men vandaag de dag lijkt te moeten hebben om het beest “ op te leuken “
Soms werkelijk tot het belachelijke af en dieronwaardig.
Gewoon omdat de eigenaar het “ leuk “ vind.
Wat mij overigens 30 jaar geleden is gebeurt doet niks af over het feit dat ik het vandaag de dag weer precies zo zou doen, omdat het in het belang is van de hond.
7ofhearts schreef:Wederom even goed lezen.
Dat er een rede is bij bepaalde rassen om specifieke riemen/ tuigen en aanverwante zaken te gebruiken snap ik als geen ander.
Waar ik vraagtekens bij zet is de nodeloze overmaat aan toeters en bellen die men vandaag de dag lijkt te moeten hebben om het beest “ op te leuken “
Wat mij overigens 30 jaar geleden is gebeurt doet niks af over het feit dat ik het vandaag de dag weer precies zo zou doen, omdat het in het belang is van de hond.
KimD schreef:7ofhearts schreef:Wederom even goed lezen.
Wat versta jij dan onder 'nodeloze toeters en bellen'? Want volgens mij heb ik die nog niet voorbij zien komen in het topic.
KimD schreef:7ofhearts schreef:Wederom even goed lezen.
Wat versta jij dan onder 'nodeloze toeters en bellen'? Want volgens mij heb ik die nog niet voorbij zien komen in het topic.
simongek schreef:Iemand hier nog een tip voor een nieuwe bruine leren riem.
Heb al diverse winkels gehad maar kan het niet vinden.
Mijn huidige is stuk en wil ik eigenlijk gewoon weer.
Het is mooi leer met aan iedere kant een musketon. Meerdere ringen zodat je allerlei lengtes kan maken en ook niet te smal want dat ligt niet lekker in de hand.
Iemand nog een tip?
[ [url=m/vYlk7w.jpg]Afbeelding[/url] ]
cursebreaker schreef:simongek schreef:Iemand hier nog een tip voor een nieuwe bruine leren riem.
Het is mooi leer met aan iedere kant een musketon. Meerdere ringen zodat je allerlei lengtes kan maken en ook niet te smal want dat ligt niet lekker in de hand.
Iemand nog een tip?
https://k9-world.nl/Honden-riemen#filte ... b33b3898de
Deze winkel kan ik echt heel hard aanraden. De vader van de huidige eigenaar maakte ze tientallen jaren geleden al, waar we de halsband en lijn van onze vorige hond vandaan hebben - ging een heel hondenleven lang mee. En nu runnen de zoon en vrouw het bedrijf. Zitten hier vlak bij mij, maar ze hebben dus ook een webshop.
Ze maken alles met de hand en het leer is van super kwaliteit; lekker soepel ook!
Ik weet even niet of de bruinen multi/politie lijn in de webshop staat, maar anders kun je ze een berichtje doen want in hun fysieke winkel liggen ze wel - dus dan kunnen ze die ook zonder problemen op sturen - ook lengtes e.d. kun je op maat laten maken. Ook echt een hele fijne prijs/kwaliteit verhouding. Ik zweer bij deze leren lijnen![]()
![]()
Gebruik zelf momenteel ook een bruine leren politie/multi lijn van ze (en heb nog een zwarte dubbel gestikte politie lijn) en die is echt zo fijn! Je krijgt ze dus enkel maar ook dubbel gestikt. Momenteel hebben ze 20% korting zelfs dus je bent voor de riem wat ik bv. heb maar 22e kwijt bv.
[ [url=m/yP1YDk.jpg]Afbeelding[/url] ]
EDIT:
>> Deze heb ik >> https://k9-world.nl/Multifunctionele-riem-smal
KimD schreef:ashley1 schreef:Ik val een beetje uit de toon geloof ik![]()
Mijn Chihuahua heeft 1 halfcheck halsband met normale lijn van Rogz, al 10 jaar oud en 1 halfcheck halsband met flexilijn, ook al 10 jaar oud... en dat is het
Voor een chihuahua best knap, die hebben normaal een grotere kledingkast dan Fred van Leer.
simongek schreef:Iemand hier nog een tip voor een nieuwe bruine leren riem.
Iemand nog een tip?
noox schreef:Updateje, de paracord halsband die ik heb besteld is af![]()
Jullie nog nieuwe aankopen gedaan?
[ [url=m/EnU1lV.png]Afbeelding[/url] ]