Super schattig! Hier over week of 7 een kitten ophalen
Ro0sje
Geplaatst: 25-03-21 22:56
Marcella schreef:
Heb nog maar 2, maar mogelijk wel een nestje in aankomst. Kan makelijk nog eentje bij.
Hoe is het met haar, Marcella? Heb je al enig idee of ze drachtig is of laat je haar binnenkort onderzoeken door een dierenarts? Hier zitten we nu op dag 23. Ze is vier dagen bij de kater geweest en meerdere malen gedekt.
Ze slaapt heel veel, heeft rode tepels gekregen en haar buik verandert. Ik heb goede hoop maar twijfel om naar de dierenarts te gaan.
Loei
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-21 14:33
Goed om te horen ro0sje! Hoop voor je dat ze drachtig is.
Blue solid: Poes Blue solid bicolor: Kater Blue point: Poes?,maar kan ook een kater zijn. Slecht te zien op de foto. Blue point 2: Poes?, zelfde verhaal als kitten erboven. Blue point 3: Poes?, maar zouden ook al kleine balletjes zichtbaar kunnen zijn? Foto slecht te beoordelen.
Op de foto is het vaak iets lastiger dan het in het echt te zien is.
Zo te zien poes, kater, poes, poes en kater. Bovenste 2 zijn wel duidelijk, de andere wat minder. Wat een mooie moeder, ik ben benieuwd hoe ze straks zijn als ze wat groter zijn
Ik ben ook benieuwd hoe het gaat met ze! Foto's is altijd leuk!
Loei
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-21 08:49
Het gaat zo goed met ze! Vandaag 20 dagen oud. Morgen krijgen ze hun eerste ontworming. Vanmiddag gaan we naar de dierenarts voor een geslachts en gezondheidsconcult. Even kijken of ze allemaal compleet zijn en welk geslacht de dierenarts er aan hangt, wat dat is bij de 3 witjes nog altijd heel onduidelijk.
De oogjes zijn al een weekje open en ze zijn al zelf het nest uitgekropen.
Ahh ze zijn zo leuk Heb je al baasjes voor ze gevonden?
Loei
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-21 09:14
Ja als het goed is wel, maar voor 1 nog niet. We houden zelf de grijze, die hebben we omgedoopt tot Smokey
De gevlekte Blue Solid Bicolor is als het goed is in optie. En de 2 blue points. Na vandaag weet ik of het poesje dat overblijft, daadwerkelijk een poes is of niet dus dan kan ik daar ook actiever voor opzoek. Naja er zijn 100 gegadigden, maar dan kan ik gaan selecteren