Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:Nou al een ei?![]()
Je had toch nog niet eens de broedblokken opgehangen? Ik dacht dat dat altijd het startsein was en dat er daarvoor geen eitjes zouden moeten komen
Zoolgangster schreef:Ik hoopte nog zo op Euphoria.Cayenne schreef:Hahaha Zoolgangster, heet ze Merel?![]()
Merel is stiekem altijd erg nieuwsgierig, maar ze doet alsof ze niet geinteresseerd is
En ze heeft nog weleens een ochtendhumeur, net als Mégan en Hera
Ja, zo heet ze inderdaad.
Cayenne schreef:NOU JA ZEG, ei 2 is er ook al![]()
Ik ging de vogels nog even controleren voor de nacht en kon Dainty niet vinden. Even in het broedblok gekeken en ja hoor, daar was mevrouw met ei
Het eerste ei is dus van Medora, maar die zit nog niet op het nest en het gaat vannacht vriezen.
Ik heb het eerste ei nu dus bij Dainty gelegd. Ben het in mijn verbazing nog vergeten te merken ook![]()
Maar ik ga haar nu niet nog een keer storen. Ik ben al blij dat ze niet van het nest af sprong en mijn vingers heel liet (ondanks wat dreigementen van mevrouw)
Als beide eitjes uitkomen is het dus nog even raden wie nou het kind van het andere koppel is
Jolien87 schreef:Ohjee, de broedblokken hangen nog niet goed en wel en we hebben al een intrige.
Wat ik me afvraag: als Dainty ook het 'vreemde' ei uitbroedt, merkt ze dan toch verschil tussen haar eigen kleintjes en het buitenbeentje of beschouwt ze die hetzelfde als de andere kinders?