Ze is gemberwortel kleurig met mooie bijna witte ogen. Er zit een ei in haar legbuis ook.
Het overzetten ging wat onhandig. Ze gleed weg van het takje bijna, met mijn hand voorzichtig ondersteund. Ze pakte zachtjes mijn duim vast. Even een dreighouding met de staart en wat wiegen. Daarna overgestapt op de mooie dikke tak die ze nu heeft.
Daarmee wil ik de twee u profielen maken.
Maar eerst, rust en hopen dat ze weer aan het eten gaat en overleefd, meer kan ik niet doen
takken zijn besproeid en de mos is vochtig en sluit de gaten goed af.
ze eet eindelijk. Ze heeft gewoon bijna 24 uur apatisch aan de tak gehangen. Sinds gister enige teken van leven was een zwaaiend pootje en de achterpoten die de tak wat steviger hebben vastgepakt vannacht.
het verblijf moet nog een keer helemaal leeg. En dan puzzelen met de partytent zonder tent die ik net af heb gemaakt van dikke takken uit het bos en restjes isolatie frame hout. Ze kan en dadelijk de kleintjes dan bovenlangs van links naar rechts over klimmen en rustig stevig hangen voor eventuele vervelingen. 

dat komt wel als de voertakken gewisseld gaan worden.

Twee al zelfs.
En de avondklok je moest accuut voor eten zorgen. Op naar de rest.
Gewoon een vriendelijk lief Takje. Alleen het pootje zwaaien eventjes.
half blad is al op.
omdat ze zo op gemberwortel of een gerookte paling lijkt. Worden ze eigenlijk door mensen gegeten? Ze hebben echt een flink vlezig lijf namelijk.

ze past zich aan het huishouden kennelijk. Geen idee wat er gebeurd is, maar er ligt een voorpootje op de grond en zij mist nu een stuk voorpoot.
ze zat op een heel andere plek in het verblijf. Of haar pootje heeft klem gezeten geen idee. Ze klimt gelukkig goed maar arm ding. Maar hoe het heeft kunnen gebeuren geen idee. Voor mijn middagdutje zat ze rustig te eten, na mijn middagdutje ligt er een pootje naast.