Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Verstandig om ze nog even een eigen verblijf te geven, rustig aan elkaar laten wennen en dan komt het vast goed!

Foto's bij daglicht 

Soms omdat het oppervlak glad is en hij grip verliest, soms omdat ik niet snel genoeg reageer, wanneer hij via mijn benen naar beneden glijdt.. Maar altijd loopt Jingles via de kast, achter het aquarium langs, naar het kastje waar zijn kooi op staat. Hij blijft daar net zo lang rondscharrelen tot ik hem kom 'oppakken' (hand ophouden en meneer loopt er zo op).

Jammer dat je man er bang van is.. Zou het helpen om hem plotseling te confronteren met een muis
. Als hij over mij heen loopt, mag hij ook langs/achter de laptop komen en in de zijvakjes van de kast. Als hij dan iets spannends hoort, dan duikt hij gelijk bij mij de mouw in, of zoekt een plekje bij de elleboog

Cayenne schreef:fjordjes schreef:Leuk zijn muisjes hé! Ik heb ze ook jaren gehad, altijd tamme kleurmuizen. Helaas is m'n man bang voor muizen dus heb ik ze niet meer...
Angst is natuurlijk nooit leuk, maar je hoort niet vaak dat mannen bang zijn van muizen!
Zoolgangster schreef:Leuk dat het zo goed gaat met Jingles!
Misschien vind je Robert en Dewi op Twitter wel leuk, die filmen wilde huismuizen.
Caitlin_K schreef:Oh wat leuk! Ik heb ook een huismuis, een dame. Is niet zo tam als Jingles, maar ik kan haar oppakken.
Zij zit met 3 kleurdames in een groot aquarium, en nu zijn we bezig met een constructie maken tot een tweede aquarium met buizen aan elkaar verbonden.Spoiler:
[ [url=m/pw7b4B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/usqwSn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toch wel handig dat die van jou een vrouwtje is, dan kan ze gezellig met een paar andere dames zitten
Meerdere vingers zijn vandaag ineens lekker

Cayenne schreef:fjordjes schreef:Leuk zijn muisjes hé! Ik heb ze ook jaren gehad, altijd tamme kleurmuizen. Helaas is m'n man bang voor muizen dus heb ik ze niet meer...
Angst is natuurlijk nooit leuk, maar je hoort niet vaak dat mannen bang zijn van muizen!
dus ja. Sorry off topic