kimwilliam | Wat gaaf dat jij en je vriend pakwerker zijn. Het lijkt mij zo’n ontzettend gaaf gevoel om pakwerk te doen, dat moet toch wel een kick geven lijkt mij. Wat tof dat je vriend zich heeft weten te plaatsen voor het WK. Ik had ook nog nooit van de term kynoloog gehoord voor een hond, weer iets geleerd.
punjab | Welkom met Senna. Dat is ook een bijzondere kruising, prachtige kop heeft ze!
Ymor | Heel veel plezier gewenst op Texel. Hopelijk hebben jullie morgen niet al teveel last van de wind/storm en kunnen jullie daarna een aantal dagen genieten. Ik ben nog nooit op Texel geweest, maar het schijnt erg mooi te zijn.
JesdaJinn | Nog een bekende hond. Ik weet natuurlijk waar je nieuwe puppy vandaan gaat komen, maar dat zal ik niet verklappen.
KarmaChansy | Wat een prachtige roedel heb je. Allemaal mooie, sprekende kopjes!
chriske | Welkom met Noah. Wat gaaf dat je haar aan het opleiden bent tot hulphond. Ik ga je volgtopic zo ook even opzoeken, dat vind ik wel interessant om te volgen.
Many | Leuke honden heb je. Een Grand Basset Griffon Vendéen kom je ook niet elke dag tegen, leuk!
Arthis | Welkom met Yara. Wat een dotje is het.

Wij hebben een Finse Lappenhond in de puppengroep en dat is ook al zo’n schattig, pluizig dier!
XxDiandraxX | Jij hebt ook een mooie roedel honden. Bij het zien van de leeftijden dacht ik ook “Zo, dat moet een hectische tijd geweest zijn”, maar ik lees nu dat je ze niet allemaal als pup hebt gehad. Ik heb aan een pup opvoeden m’n handen al vol, laat staan als je er drie tegelijk hebt. Je Jack Russell vind ik ook geweldig, maar ik ben een beetje bevooroordeeld.
Marije112 | Leuk dat je mee komt kletsen vanuit Zuid-Afrika. Ook interessant om te lezen hoe (anders) het er daar aan toe gaat. Vervelend dat Bambam al maanden een beetje ziekig is, hopelijk vinden jullie binnenkort waar het aan ligt en is dat gemakkelijk op te lossen. Is het hebben van een hond in Zuid-Afrika vergelijkbaar zoals we dat hier doen of is er daar meer sprake van erfhonden?
Denisejazz | Wat geweldig, een uit de kluiten gewassen Jack Russell. Hij is wel heel erg knap. Leuk dat je behendigheid wil gaan doen, aan een adresje kan ik je helaas niet helpen en van prijzen weet ik ook (nog) niets af omdat wij nog bij de puppen zitten.
akishino | Welkom Linda. Wat jammer dat het niet meer gaat lukken om Reiichi op te leiden tot AAI-hond, maar dat maakt hem niet minder leuk om te zien. Heeft hij zelf veel last van zijn auto-immuunziekte of merk je het vooral als eigenaar?
SergeantRoos | Leuk dat je ook mee komt kletsen. Studeer je aan de universiteit in Wageningen of aan de hogeschool? Ik studeer zelf ook in Wageningen namelijk. Prachtige hond hebben je ouders.