Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DreamGuide schreef:Jemig!
Het is volgens mij echt super besmettelijk. Er zijn 2 katten komen aanlopen bij ons op stal, en laatst trof ik mijn paard zo aan:
[ [url=m/BcxpC5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand enig idee hoe ik dit kan repareren? Met zo'n scheve kop rij ik nooit meer winstpunten!
Dorien66 schreef:Oh nou begrijp ik waarom ik geen kruising had moeten nemen!!!
Abessijn x Bengaal x Maine Coon = knoop
[ [url=m/0pnM9Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is al bijna 7, ik denk niet dat ik nog terug kan naar de fokker
rien10 schreef:Nee, want dan kunnen ze niet rondlopen.
Tsss, dat jullie dit nou niet snappen zeg: De "Rust" knop. Die heeft twee standen. "Normaal" en "Funny" Die laatste is om bij Oma en Penny meisjes de "OOOHHH Schatiiiiigg" reactie uit te lokken.
De Funny stand is hier duidelijk ingedrukt. Achter het linker oor zit een knopje Normaal. Achter het rechter oor zit een knopje Funny. Pff als je dat niet weet, neem dan les in katten opvoeden. Niet normaal dit.
rien10 schreef:Nee, want dan kunnen ze niet rondlopen.
Tsss, dat jullie dit nou niet snappen zeg: De "Rust" knop. Die heeft twee standen. "Normaal" en "Funny" Die laatste is om bij Oma en Penny meisjes de "OOOHHH Schatiiiiigg" reactie uit te lokken.
De Funny stand is hier duidelijk ingedrukt. Achter het linker oor zit een knopje Normaal. Achter het rechter oor zit een knopje Funny. Pff als je dat niet weet, neem dan les in katten opvoeden. Niet normaal dit.
rien10 schreef:OK. Je kan ook terug naar "moeder instellingen" alleen dan moet je ff opletten dat je ze weer zindelijk moet maken en weer opnieuw vlees/brokjes moet leren eten.
Moeder instellingen is Normaal en Funny tegelijk langer dan 3 seconden ingedrukt houden.
Lau schreef:rien10 schreef:OK. Je kan ook terug naar "moeder instellingen" alleen dan moet je ff opletten dat je ze weer zindelijk moet maken en weer opnieuw vlees/brokjes moet leren eten.
Moeder instellingen is Normaal en Funny tegelijk langer dan 3 seconden ingedrukt houden.
moet je ze dan eerst nog opnieuw opblazen of blijven ze opgeblazen?