Enne het is gewoon allemaal voorbestemd.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KarmaChansy schreef:Van harte denies! en super leuk dat jullie allemaal op 1 lijn zaten

_Christina schreef:Gefeliciteerd!Heel leuk ook dat toeval met de namen
punjab schreef:Gefeliciteerd![]()
Enne het is gewoon allemaal voorbestemd.
Urona447 schreef:Gefeliciteerd en wat schrijf je leuk!
Isabel schreef:Jaaaaaa wat leuk! Ik had al zo’n vermoeden dat het deze ging worden toen dat het beste klikte met Bodhi
Azmay schreef:Gefeliciteerd!
En toch zie ik vanaf het begin volgens mij al de meeste fotos van deze pupsel
Maar ze is vooral heel lief en kan echt op d'r kont gaan zitten om de boel eens even te overzien voor ze iets doet.
, gefeliciteerd man
. Echt leuk! ZoZenn schreef:Ik wist somehow vanaf de 1e seconde al zeker dat het deze ging worden, gefeliciteerd man
. Echt leuk!
En ook het bruin witte teefje is een dotje. Als grapje had ik nog gezegd, 'Als het geen merle pup wordt, dan mag jij mee naar huis', haha.
dat is toch niet te doen zo schattig
Gister is bekend gemaakt dat alle pupjes hun eigenaar toegewezen hebben gekregen. Het andere merle teefje komt bij een doggydance team en zal dus de hele wereld over gaan. In het eerste nest van deze combinatie waren er vijf puppies waarvan de reuen allemaal met een B begonnen, hun roepnamen. Bodhi, Billie & Bink. Nu is er ook wel iets heel grappigs .. er zijn nu drie teefjes in het nest die eindigen met een A! Nymeria, Daya & Mera! Ik vond het wel weer zo'n grappig toeval, ik ken de andere eigenaren niet dus het is niet op elkaar afgestemd 
Dan een matchend naamplaatje en we kunnen er tegen aan!

Geen idee hoe zwaar de rest is maar er zitten wat bollere tussen
Haar puppyvoer staat klaar dus kom maar op!!!
Super leuk. Mera was volgens mij lekker aan het draken!