Thuis was het eng, hier liep hij er zo overheen. Was bij een open dag agility, ik heb me nu opgegeven voor de cursus!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pinkie87 schreef:Tamara1991 schreef:Leuk om al die verschillende sporten te zien!
Kennis van mij doet ook dogsurvival dat wil ik nog wel eens proberen.
Op dit moment staan we even stil omdat onze club helaas gestopt is met agility, maar ik heb wel plannen binnenkort weer aan het trainen te gaan.
In juni staan er ook weer twee wedstrijden op de agenda, dus het wordt nodig tijd weer te gaan trainen.
Helaas heeft mevrouw nogal eens last van bananen in haar oren, waardoor ze hem soms gewoon smeert tijdens een parcours
Dit is mijn scheurijzer.
[ [url=m/3FGKuh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3g24Ik.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zprpnm.jpg]Afbeelding[/url] ]
In het verleden hebben we ook wel canicross gedaan, maar dat doe ik niet meer echt actief
he waar deed je dit Tamara?? wil namelijk met Levi gaan kijken of het wat wordt en haalbaar is.
maar kan niets tot weinig vinden
Zorry schreef:Wij sporten ook met onze honden.
We reizen heel Europa door voor evenementen en wedstrijden. Op het moment op een iets lager pitje omdat de meeste honden wat ouder worden.
[ [url=m/2mUDYN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LzOYBw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UjvjiQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8ZBfmo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QUt27w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rHgvjY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oc56Zv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Seven schreef:Inderdaad bokt upload, wanneer je bij snel antwoorden kijkt onderaan de pagina staat er geheel rechts voeg foto's toe daar kan je ze uploaden en toevoegen.
Super love western dat je op het veld even alles van je af kan zetten dat vind ik ook echt een groot voordeel van de honden sport.
Hoe oud is je hond nu en welk examen werk je naar toe?corgi
Zulke leuke honden
Sassy schreef:Hier vroeger trials gelopen, tegenwoordig alleen nog maar werken aan de kudde met onze border collies:
[ [url=m/r5cpGu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TJGX5g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CoJfwq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nREhQm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3Txers.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6LAXj5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Syb_sem schreef:[ [url=m/NeKtwN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VnVrhT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4VlzaA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier een sportieve "huishond". Milo is een bordercollie x Friese stabij van 15 feb 2015. Wilde echt fanatiek met hem trainen. Heel veel cursussen gedaan en in de agility terecht gekomen. Was zelf werkzaam in de schapen houderij maar daar had hij teveel eigenwijs voor en te weinig drivealtijd al gedacht dat er ergens in zijn lijfje iets niet goed zat en inderdaad. Bleek hypermobiel te zijn in voornamelijk zijn rug en sinds kort weet ik door ct scan dat hij heupdysplasie heeft en al arthose in zijn linker heupje heeft. Sindsdien geen agility meer, maar balans en coördinatie zodat hij met zijn lijfje om leert gaan. Ben erg trots op hem!