Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dromertje2 schreef:Is het geen idee om het kleinste, magere kitten naar iemand te doen die ervaring heeft met kittens te voeden. Misschien lukt het haar / hem wel?
Sabri schreef:Misschien toch proberen er wat extra's in te proppen? Alle beetjes helpen, of wat vaker aanleggen als dat lukt?(de andere kittens desnoods even apart zodat ze goed kan drinken?) Bij de moeder weghalen lijkt mij ook zielig en niet goed voor het kitten. Anders misschien overleg met dierenarts, misschien heeft die nog speciale voeding voor die kleinste zodat hij wat beter groeit? Het zijn wel schatjes hoor!
J0anieke schreef:Groeit het katje dan nog (genoeg)?Sastaic schreef:...Het katje wat altijd al achterbleef doet het helaas niet zo goed. Hij zondert zich af en is mager. ...
Als je dit al zegt geef je eigenlijk al aan dat het voor je gevoel niet goed zit?
Sastaic schreef:Klopt.
Ik weet niet wat die op dit momentweegt.
Sastaic schreef:kiwiwitje schreef:Misschien krijg je er wel kittenmousse in? Dat is vaak net aantrekkelijker.
Wat is dat en hoe kom ik daar (op zaterdagavond) aan.
Jis_ schreef:meggiemeg schreef:15 weken? Dat is wel erg oud om ze naar een nieuw baasje te doen 8 tot 9 weken zou voor mij de max zijn tenzij ze extra zorg nodig hebben. (in een hoop advertenties worden ze al aangeboden als ze 6 weken oud zijn) Als moeders je vertrouwt en je bouwt een soort van routine op zal het niet erg vinden zolang je haar overal bij betrekt. Ik hoop voor je dat je ze kunt verkopen, vaak kan je ze overal ook gratis krijgen namelijk. Vraag eens bij de dierenarts na of er een aktieperiode is om ze te laten helpen, dat scheelt vaak best een hoop, dan kan je de mama eventueel in de tussentijd aan de pil doen, hou er wel rekening mee dat de pil geen 100% garantie geeft
Dat is zeker niet te oud, ik kreeg mijn kitten ook met 14 weken en daar ben ik zo blij mee, kittens krijgen nog flink wat mee van de moeder. Is alleen maar gunstig. 12 weken vind ik minimaal. Kittens met 6 weken aanbieden mag helemaal niet.
J0anieke schreef:Sastaic schreef:Klopt.
Ik weet niet wat die op dit momentweegt.
Je zou haar kunnen wegen en kijken of ze niet afvalt.
Ik zou alsnog overwegen om naar de DA te gaan en op zn minst eigenlijk te bellen.
Vind het overigens wel een beetje gek dat je niet hebt gewogen als de DA je heeft geadviseerd om in de gaten te houden of ze wel groeit.
kiwiwitje schreef:https://petsplace.nl/royal-canin-fhn-ba ... gLyGvD_BwE
Hier is de petsplace op zondag open. Maar anders kun je bij de jumbo of appie (oid) blikjes mousse proberen.