Helaas moet ik morgenochtend vroeg weer naar mijn werk. Ik ben heel benieuwd wat eruit komt. In ieder geval zit er eentje bij die al kan knarsetanden dus.
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-18 00:21
Ik heb het filmpje ook naar mijn stagebegeleidster gestuurd (dat is Effie's fokker), maar ze zegt dat weeën er anders uitzien. Misschien kan ik dus toch nog wat langer wachten dan dat ik dacht
Wat het dan wel is weet ik ook niet, want ik heb dit nog nooit gezien. Weeën heb ik ook nooit gezien, dus ik ging er vanuit dat het dat was gezien de omstandigheden.
Ik denk alsnog wel dat het snel zal komen hoor, maar misschien kan ik dan beter niet de nacht doorhalen
Hier ook een volger! Ze is zo leuk (zoals al jou cavia's)
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-18 20:43
Ik wacht nog steeds! Ze voelt zich nu gelukkig wel weer helemaal goed, ligt er ontspannen bij en schooit erop los.
Wolleke is inderdaad heel leuk, met een ontzettend lief karakter
Granoek
Geplaatst: 19-12-18 22:55
Ik schreef hier laatst nog dat, als zus haar hamster die hier woont sterft, ik ook terug cavia’s wilde. En nu is helaas vannacht Mini ingeslapen! Hij had een mooie leeftijd Maar nu gaat het wel kriebelen
Wolleke is vanochtend bevallen van 4 super knappe baby's!! Mijn moeder hoorde haar geluidjes maken, dus we hebben de complete bevalling mee mogen maken. Echt geweldig om dat te kunnen zien Ze wegen allemaal tussen de 83 - 91 gram, heel nette gewichten. Het zijn 2 zeugjes en 2 beertjes, helemaal perfect