[VOLG] Bob, de flessenbaby-rat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lukasje

Re: [VOLG] Bob, de flessenbaby-rat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 17:43

Wat een smosser is Bob zeg! Breng hem eens wat eetmanieren bij!

En pfff, zijn nestgenootjes -O-

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 17:59

En dat op die leeftijd. Noem mij sentimenteel maar ik had het niet over mijn hart kunnen verkrijgen.

Bobbejaan moet het wel halen hoor. Hij doet er gewoon wat langer over :)

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-18 18:10

Sorry voor de spam, maar dit verhaal krijgt nu een eind.
Niet Bob natuurlijk.

De jongedame in kwestie leest mee. Ze stuurde me een berichtje in de trant van 'als het je toch teveel is, weet ik wel waar je naartoe kunt. Anders wil ik hem later ook wel, als tweede kans want die verdiende iedereen.

Nou, hierbij mijn reactie, aangezien je toch meeleest,ik anders compleet uit mijn slof schiet, en ik verder geen enkel persoonlijk contact met je wil meer:

Je eerste kans heb je verspeeld toen je zonder toestemming een rat kocht, waar je niet fatsoenlijk voor kunt zorgen.
De tweede kans heb je verspeeld toen je (kennelijk) tegen je moeder hebt gelogen over die opvang.
De derde kans heb je verspeeld toen je me met leugens naar jullie appartement hebt gekregen.
De vierde kans heb je verspeeld toen je besloot een paar euro te verdienen, in plaats van een paar euro in een opvang te steken.

Je leest mee, dus dit is geen verrassing voor je - Bob is me bijzonder dierbaar. Hij is elk gemist uur slaap, alle moeite, alle zorgen, alles wat geweest is en alles wat nog komt, alles, alles, alles, dik, dubbel en dwars waard. Bob verdient het om een gelukkig, gezond ventje te worden.

Jij hebt je kansen bij mij verspeeld. Nog meer kansen verdien je in deze niet. En Bob verdien je al helemáál niet.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 18:15

Ik gun Bob dat hij een mooie, grote, sterke rat wordt, een Superbob. Dankzij jouw goede zorgen.

De rest is ouwe koek, zonde van je energie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 18:16

En dat is dat!
Netjes en duidelijk. +:)+

Zij kan nog veel van jou leren.

Hup Bob! :)F
(en ik heb het echt niet op knaagdieren, maar Bob is zo schattig...... :') )

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 18:19

Je bent een topper TS! Bobje komt er wel! :(:)

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 18:53

Wat jammer dat je hier niet meer kan plaatsen hoe het met Bob gaat, met alle liefde elk bericht gelezen. Heel erg veel sterkte!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 19:25

Ik volg al vanaf t begin.
Jammer dat je stopt met posten omdat er mee gelezen wordt door dat mens waar BOB vandaan komt.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 19:28

ik duim voor Bob!! Sterkte TS. Jammer dat je niet meer kunt updaten :(

ninavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 19:31

Ohh wat jammer dat je niet meer gaat updaten, kan ik je af en toe nog een pb sturen voor een bob update?

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 19:44

Ik ben een stille bob-genieter...

Volgens mij kan je haar blokkeren dat ze je berichten niet meer kan zien? Is dat niet een optie?
Zoals je ziet, zijn er echt enorm veel bob-liefhebbers die graag nog updates krijgen...laat je niet gek maken door een meisje die mee leest of je berichtjes stuurt...gewoon negeren, blokeren en punt uit.

Ik hoop met heel mijn hart dat je updates wil blijven plaatsen over bob...hij is echt het eerste ratje welke ik oprecht fantastisch en schattig vind om te volgen en jij kan ook ontzettend leuk schrijven over hem...krijg echt een glimlach als ik zie dat er in bob zijn topic gereageerd is...hoop dat ik dat kan blijven doen.

Dikke knuffel voor jou en bob, je doet het super voor de kleine man met het grote hart <3

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 19:46

Waarom kan je niet meer updaten als ze mee leest?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 19:46

Wat een bijzondere wending, super jammer want ik vind Bobje en de updates heel leuk.

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 19:51

Lekker als vijand toevoegen en gewoon blijven updaten. Je kan geen 20 man in spanning later of ie ooit de beloofde megaBobje wordt. :')

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 19:53

Aaaah wat jammer dat je stopt met posten -O- Dan hoop ik dat je over een tijdje eens een topic opent van kijk eens wat een grote kerel Bob geworden is <3 Heeel veel succes!

ninavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 20:01

kim_1990 schreef:
Ik ben een stille bob-genieter...

Volgens mij kan je haar blokkeren dat ze je berichten niet meer kan zien? Is dat niet een optie?
Zoals je ziet, zijn er echt enorm veel bob-liefhebbers die graag nog updates krijgen...laat je niet gek maken door een meisje die mee leest of je berichtjes stuurt...gewoon negeren, blokeren en punt uit.

Ik hoop met heel mijn hart dat je updates wil blijven plaatsen over bob...hij is echt het eerste ratje welke ik oprecht fantastisch en schattig vind om te volgen en jij kan ook ontzettend leuk schrijven over hem...krijg echt een glimlach als ik zie dat er in bob zijn topic gereageerd is...hoop dat ik dat kan blijven doen.

Dikke knuffel voor jou en bob, je doet het super voor de kleine man met het grote hart <3

Helemaal mee eens!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-18 20:01

Oh, maar ik blijf gewoon updaten hoor! Misschien stom verwoord, in de (laaiende) woede :')

Het verhaal is alleen af wat betreft de jonge'dame'. Maflinger heeft helemaal gelijk- ouwe koek, ik besteed mijn energie veel liever aan Bob en aan updaten :)

Of ze meeleest of niet, dat mag ze zelf weten. Ik hoef niets van haar te horen, maar wie weet steekt ze er nog iets van op. ;)

Ik ben wel een beetje ondersteboven van hoeveel mensen het leuk vinden om Bob en zijn avonturen te volgen, kei leuk!

Enneh- een topper ben ik niet hoor, ik ben alleen maar verliefd op kleine Bob <3

Jeetje, emotionele dag zo :') echt geweldig om te zien hoeveel mensen achter hem staan - jullie zijn zo lief! Zelfs mensen die niet van ratjes houden :D

Jaja, Bob is een echte casabobna
Laatst bijgewerkt door khirshanta op 16-08-18 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 20:02

Oh nee! Geen bob updates meer. Ik hoop zo dat hij het gaat redden. Hij weet ju iig hoe het voelt om goed, met liefde en verantwoordelijkheidsgevoel verzorgd te worden

ninavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 20:02

Oh super leuk! Ik miste hem al bijna! Nu weer met veel plezier alle bob avonturen volgen :')

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 20:05

*\o/* b Gelukkig blijf je update, leuk!

Ik kan me voorstellen dat het een enerverende dag voor je was zo. Arme familie van Bob Y;(

Doutz16

Yeah feestje *\%/*

CarinaR

Emoties kunnen gekke dingen met je doen (En wellicht wat slaap tekort)
Gelukkig komen er gewoon nog updates .

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 20:07

We staan niet alleen maar achter hem hoor! Ook zeker achter jou!
Top dat de updates blijven komen! reageer dan wel niet(op nu na :') ) . Maar lees met liefde mee! <3

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Gewoon blijven updaten idd! En jammer dat Bob bij een bokker vandaan komt die mee leest, maar niet mans genoeg is om zich dan even in het topic te melden.

Hoe oud wordt een rat eigenlijk? Ik kan me heugen dat ze maximaal 2 jaar worden?
Ik zou echt geen afscheid van zo'n klein ding kunnen nemen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Yay toch Bobje updates *\o/* <3

Ik heb al jaren gerbils en kan enkel door een roze bril kijken als ik muizen of ratachtigen zie. Baby's al helemaal <3 dus ja, instant fan van Bob, blijf vooral posten