Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)

die bleek niets te hebben.
Ze zijn eerder uitgeplaatst maar weer teruggekomen dus hoop dat ze hier nog jaren mogen genieten
en dan Kaasje, die heb ik van een gratis advertentie van MP gehaald, arm dier had geen hooi, vieze ogen, vieze neus, vies kontje en zat in een meterkooi waar ie nooit uit is geweest 

. Utopia was ook het kleinste uit het nest , Kerst is uit eigen fok toen ik nog niet beter wist . Nynke was mijn flessenbaby van een zorgboerderij die fokte om het leven , de cliënten vinden het leuk de rammen bij de voedsters de ren te doen
. Heb er ruim 40 konijnen weggehaald en met opgeheven hoofd weggegaan daar , dank aan de opvangen die geholpen hadden (Bob en Luna van pap en mam komen er ook weg ) niks was achtergebleven .

). Maar hij had bijna geen brokjes gegeten toen we m kregen laat staan groente. Was ook ruim 300 gram te licht (voor een konijn wat rond de 2,5/3 kilo mag wegen is dat absurd veel), dus hij heeft wel een poosje alleen gezeten omdat we hem durfden te castreren voordat ie een beetje op gewicht was.
.
en hij was zo druk (joh, het is een baby konijn). Toen we hem krijgen was het een zij, tot we naar de dierenarts gingen en hij ineens een piemeltje had
.

.
zo schattig je homotjes 

!
, lekker simpel zwart