Zijn ze moeilijk te onderhouden? Heb zelf gekko's slangen en een baardagaam gehad, maar weet niet zoveel van dit soort..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
CharmingS schreef:Wauw.. Ik zou er bijna zelf een willen aanschaffen, wat een leuk beestje..![]()
Zijn ze moeilijk te onderhouden? Heb zelf gekko's slangen en een baardagaam gehad, maar weet niet zoveel van dit soort..
' DonnnavZ schreef:Omdat hier vele axolotl liefhebbers zijn onder het mom #durftevragen
De axolotl van een vriendin van me heeft een witte vaag over zich heen ? heeft iemand hier ervaringen mee ?

te schattig 
Ik heb nu sinds twee weken Axolotls. Vind het zulke leuke beestjes en vind het super toch een topic met mede fans te hebben gevonden! Ik heb gelukkig twee mannetjes, want hoef het eitjes verhaal allemaal niet...
Ze leven nu in een bak van 1 meter bij 45
Vind het super dat de twee echt totaal verschillende karakters hebben. vind het super die van jou te zien groeien Jolmer
Echt uber cuttteee.

Bak lijkt erg groen... maar mijn telefoon is echt rot met foto's maken, al moet ik morgen schoonmaken. Maak elke zaterdag de bak volledig schoon (stofzuigen en 20% verversen) en maak door de week enkel schoon op de plekken als ze hebben gepoept 

hahaha. Vind die van jou ook een zeer leuke kleur! Ik heb een vrij donkere bak, dus wou vooral lichtere beestjes die uitsteken in de bak.

) Uka had vooral hele kleine kieuwen toen die hier kwam.
Kan nu geen foto maken. Hij ligt nu onder een bomstronk die ik voor ze heb uitgegraven. Die komt 's avonds pas tot leven