Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MoppieFilou schreef:Denise: Wat is ze al gegroeid! Ze lijkt heel erg op Filou! Hangt ze bij jou ook heel de tijd in je kleren? En wat doe je eraan? Ze is nu net aan het slapen maar ze heeft bijna heel de ochtend in mijn kleren gehangen... En afleiden met speeltjes werkt niet zo goed hier want ze vind mijn broek blijkbaar leuker...![]()
Mooie goldens trouwens!
Joelle: Wat erg! Maar je hebt zeker voor de beste oplossing gekozen! Weet je wie de ouders zijn? Want normaal wordt dat toch eerst getest of ze goede heupen hebben? Of kan je ook gewoon pech hebben?
De foto's komen zo snel mogelijk, normaal kan ik ze er vandaag al opzetten. Weet iemand toevallig hoe je dat via gsm doet want de foto's staan op mijn gsm?
) en een echte slijmbal. 

Kunnen we geen meeting organiseren puur alleen zodat ik kan puppy knuffelen??????????
. Nog even een vraagje maar ik weet niet of ik het hier kan vragen. We (en dus ook mijn konijn) zijn pas verhuisd van het terras (mijn konijn dus) naar een overwoekerde tuin. Het is vrij dicht bij bossen dus er zouden wel eens enge ziektes kunnen zitten. Ze is ingeënt op 14/01/2016 en wordt opnieuw ingeënt dinsdag. Nu zit hij wel nog even binnen omdat haar buitenhof nog in ons vroegere huis staat. Als Filou buiten loopt en wij aaien haar of onze kleren of schoenen... Zou dit dan besmettelijk zijn voor mijn konijn als we hem aaien of eten geven? Filou kan er nu wel niet bij hoor. Of werken de entingen nog wel wat langer dan één jaar?
Sowieso zijn hondenziektes niet altijd direct overdraagbaar op konijnen en andersom. Daarnaast werkt een vaccin niet perse maar 1 jaar, vaak wat langer maar de antistoffen in het bloed gaan dan wat naar beneden vandaar dat je opnieuw moet inenten. Geen zorgen maken
!