Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NZ92 schreef:Leuk dit topic!
Ik vang pups op voor de stichting Mirbessa uit Portugal. Erg leuk en dankbaar werk. Ik volg mijn pleeghondjes ook altijd bij hun nieuwe eigenaar en zijn stuk voor stuk geweldige honden!
Momenteel ook weer een lief teefje van 12 weken in opvang! Leuk diertje.
Sjolvir schreef:Mijn Roemeen die deze week een jaar oud wordt heb ik gisteren mee gehad naar HE, heeft zich daar echt super gedragen!! Je moet de vuurdoop van een groot evenement ooit een keer hebben, gisteren was het zo ver.
Balte schreef:Hij is vooral erg onzeker en doet dan zijn uiterste best om tof gevonden te worden, janken, piepen, zich tegen je aanduwen...
De boekjes zeggen dan "negeren" maar dat kan hij helemaal niet aan.
Ik woon gelukkig nogal afgelegen zodat hij hier op zijn gemak door de weides kan struinen en dat doet hem wel goed en als ik nu ga wandelen is dat niet meer "stappen om hem moe te maken" maar heel rustig op het gemakje
irmaroossien schreef:Haha ja dat bot is gigantischgekregen van mn ouders.
Hij doet het top. Gaat al netjes zitten en liggen op commando. Verder heeeeel veel slapen uiteraard, eten als een malle en poepen.... man man man
Jis_ schreef:Wat een leukerd Irmaroosien! Fijn dat het goed gaat.
Die oren leoenpat.![]()
Dat eten als een malle is ook heel herkenbaar.Gaat gelukkig wel steeds wat rustiger.
Brillenkoker nr 2 van manlief is nu ook stuk...als kauw ding gebruikt vandaag.Genoeg ander kauwspul maar Otis heeft wat met brillenkokers.
En dit had hij vlak na aankomt gedaan,https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5839227F
Jut en Jul op hun poef voor het raam.
[ Afbeelding ]