Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieveli schreef:Thenexttry schreef:Ik dacht eigenlijk om mochten ze haar terug willen dat ik voorstel om eventueel met hun dochtertje een kitten uit te zoeken voor hun.
Geld maakt mij niet uit al had ze mij 3000 euro gekost ze is voor mij goud waard ondanks haar soms aparte trekjes
Geef ze gewoon hun kat terug, ze hebben haar 2 jaar gemist. Vervelend voor ja, maar zo dramatisch als je doet vind ik echt overdreven.
Tieneke schreef:Kanzi schreef:Mijn zoontje van 10 zou echt oprecht ontroostbaar zijn als de kat niet weer terug naar huis zou komen.
Dat ligt er natuurlijk ook aan hoe je het als ouder aanpakt.
janderegelaa schreef:Maar hoe zit het dan met die kat? Die wordt wel uit zijn vertrouwde omgeving weggehaald en gaat als ik het goed gelezen heb ook niet terug naar zijn oude huis. Is dat niet het belangrijkste?
Kanzi schreef:Mijn zoontje van 10 zou echt oprecht ontroostbaar zijn als de kat niet weer terug naar huis zou komen.
Kanzi schreef:Tieneke schreef:
Dat ligt er natuurlijk ook aan hoe je het als ouder aanpakt.
Nee hoor, de enige optie zou zijn om het hem niet te vertellen.
Die van mij is echt een kattenmens.
Danique schreef:Ik moest er stiekem wel om lachen dat er laatst ook een topic liep waarin een oud vrouwtje de TS haar kat had gecatnapped, en dat zij haar kat maar terug moest gaan 'stelen' want het was HAAR kat, of hij nou 6 maanden weg was of niet...
En hier moet TS de kat vooral houden en tegenvoorstellen gaan doen
Danique schreef:Ik moest er stiekem wel om lachen dat er laatst ook een topic liep waarin een oud vrouwtje de TS haar kat had gecatnapped, en dat zij haar kat maar terug moest gaan 'stelen' want het was HAAR kat, of hij nou 6 maanden weg was of niet...
Kanzi schreef:Niet alle kinderen zijn hetzelfde.
Er wordt in dit topic vooral gesuggereerd dat het een kind niet zo interesseert.
Ik geef mijn zoon maar even als voorbeeld dat er ook kinderen zijn die daar niet zomaar overheen stappen.
ElineS schreef:Danique schreef:Ik moest er stiekem wel om lachen dat er laatst ook een topic liep waarin een oud vrouwtje de TS haar kat had gecatnapped, en dat zij haar kat maar terug moest gaan 'stelen' want het was HAAR kat, of hij nou 6 maanden weg was of niet...
Dat is toch compleet anders en totaal niet te vergelijken. Hier heeft TS haar best gedaan de oude eigenaren te vinden. In het andere topic weet de 'catnapper' van de andere eigenaar af, maar weigert mee te werken en steelt alsnog haar kat in. Dan zou ik ook hels worden en op hoge poten mijn kat terughalen. Dat is een heel andere situatie.
senna21 schreef:nafkedemi schreef:Hoop voor je dat ze de kat voorop stellen, wat voor mij in zou houden haar bij jou te laten.
geen stress Door een verhuizing.....
Eens met deze quote.
Mijn kat heb ik via het asiel. Kat was op straat gevonden. Twee maanden in het asiel geweest voordat ze bij ons kwam. Het blijft een raar iets om geen geschiedenis te weten.
Vaak eraan gedacht dat er een gezin/ eigenaar moet zijn geweest die haar mist. Ze is nu tien jaar hier.