Leuk dat ze er zelf ook zo in gaat. Werpkist hier is 1,50m x 1,80m vind dat wel ideaal zo die grootte. Aftellen, ben zo benieuwd! Kan het blijven zeggen
Tessa heeft vanavond voorlopig haar laatste rondje op large en op volle snelheid gesprongen met behendigheid. het was een voor de lol wedstrijdje eigen tijd en had iig het snelste gelopen met 1 raakvlak gemist en was als 2e geeindigd.
nog ongeveer 24 dagen te gaan tot ze kan bevallen en nog maar 16 dagen te gaan tot de röntgenfoto.
zeker, een week voor haar vorige bevalling lag er een heel klein beetje sneeuw, toen hadden we ook nog een rondje van ruim 8 km gelopen. ik hou ze liever goed in conditie want dat is enkel maar goed voor de bevalling.
hier foto's van een van de laaste dagen van haar vorige dracht.
vorige nest waren het 10 pups(2 teven en 8 reuen) waarvan er 1 helaas doodgeboren was. de staande foto is de 1e voor de dracht en de 2e de dag van de bevalling met de plasronde voordat ze begon de foto waarop ze ligt is van 4 dagen voor de bevalling
nog maar 2 kleine weekjes geduld hebben tot de pupjes ter wereld kunnen komen heb ook erg veel zin in de nestwandeling van morgen en ga zometeen alvast een cake bakken. en dan hebben we uiteraard de röntgenfoto nog volgende week vrijdag
en hier mijn hondjes met hun gewonnen verwenpakket
Op de foto kijkt Tessa nog helemaal niet zo dik ! Wel super zeg dat verwenpakketje ! Wij hebben er ook zin in morgen Hopelijk werkt het weer een beetje mee ..
Super!! Gezellige leuke middag gehad. De honden zijn echt gesloopt normaal hebben ze niet zoveel contact met vreemde honden en dan is dit duidelijk zeer vermoeiend. Ook hun genoten er enorm van. Heel mooi gebied ook gaan we vaker bezoeken!
Prachtige honden zijn de ouders en de honden uit het eerste nest zijn echt mooi en werklustig!! Erg benieuwd wat mams nu allemaal in haar hangbuik haha verbergt voor ons
ik heb ook echt genoten vandaag en we hadden het weer mee, zalig. Tess en Arrow hebben in de auto geslapen, maar waren thuis weer helemaal opgeladen. was ook erg leuk om jullie te ontmoeten
nu nog enkel 1 week geduld voor de röntgrn en 2 weekjes voor de puppy's