Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hij is net een moederkloek en ik ben zijn kuiken of zo
het is nu zo erg dat hij probeert te brullen als een leeuw zodra mijn vriend de slaapkamer binnenkomt
en hij kijkt hem gewoon weer de kamer uit. 
ze heeft drie meisjes (zwarte Jazz, kopie-van-mama Juniper, en zwartwitte Jasmin) en één katertje (zwartwitte Jagger) op de wereld gezet. Zodra ze oud genoeg zijn en genoeg wegen worden ze allemaal tegelijk gecastreerd, geënt en gechipt. Ze zoeken allemaal nog een lief (en geduldig, de kittens zijn net zo ondeugend als mama
) baasje.
toch gaat de neiging heeel erg naar ouder asielkat..

een kitten zal wat te druk en overheersend zijn (als ik zie hoe die ongeleide projectielen hier elkaar de hersens inslaan
) en van zo'n kitten weet je ook niet wat voor karakter hij/zij later zal hebben tov andere katten. Ik heb de meest verlegen kittens zien opgroeien tot ware dictators, en de meest ondeugende bengels tot rustige, zachtaardige katten die nog geen vlieg kwaad doen. Met een oudere kat weet je gelukkig waar je aan toe bent.
ik vind het prima (en mamapoes ook), zo hebben wij even rust
en nog steeds zo mager, maar er zit verbetering in!
helaas is hij sinds dinsdag wat ziekjes, hij wil amper eten en is misselijk. Hij krijgt uiteraard ondersteunende medicatie, maar dat doet niet helemaal wat het moet doen. Vanavond gaan we dus een bloedonderzoekje doen, ik ben bang dat het zijn nieren zijn.

maar heerlijk voor hem! Hopelijk knapt hij ook wel weer op nu.
ook voeding en kattengrit kan gewoon bij hen worden opgehaald zodat het niets hoeft te kosten voor het opvanggezin.