Geen idee wie of wat je best bij dit gevederde opdondertje zet....ken te weinig van vogels daarvoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Druppie7711 schreef:So dat is lang geleden dat ik in dit topic keek! Wat leuk dat het met Els nog steeds zo goed gaat!
Ik vind het valkje op de laatste foto niet echt een gezonde houding hebben eerlijk gezegt,ik weet ook niet wat ik er aan zie
AMBERRTJEE schreef:Druppie7711 schreef:So dat is lang geleden dat ik in dit topic keek! Wat leuk dat het met Els nog steeds zo goed gaat!
Ik vind het valkje op de laatste foto niet echt een gezonde houding hebben eerlijk gezegt,ik weet ook niet wat ik er aan zie
Gelukkig wel, kan Elsje niet missen hoor haha. Ze is nog altijd de verwende Els hahs.
Ze is er nog geen dag, en heeft 6 weken in een mini kooi gezeten, erg bang nog. Ik heb er zelf echt geen verstand van, dus wel fijn dat je dat zegt. Ik kijk het nog even aan, en anders mag ze naar soortgenootjes.
AMBERRTJEE schreef:Dat is beschermt zit een kapje overheen, dus daar kan niets mee gebeuren.
Ik ga er geen nieuwe parkiet bij kopen, dit omdat ik zelf verder niets met vogels heb, behalve met Els. Maar ik heb een goed thuis voor haar, vind de redding uit de dierenwinkel al een vooruit gang voor de vogel. Komt goed, en Els snakt er niet naar, dus twijfel of ik voor haar een maatje moet zoeken... Dan word het toch wel een diamant duifje omdat ze wat kleiner zijn. Zit niet te wachten op nog meer vogels haha.