Als ik die 2 kleine hummeltjes er in zie moet ik wel lachen.
Ik heb 2 uit het opvang die op dieet zijn. Mijn kooi is bijna vol met 2 cavia's er in

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Druppie7711 schreef:Bij deze een foto van het hok
[ [url=m/mlCEv8.jpg]Afbeelding[/url] ]
(En het caviakletstopic heb ik ook gevonden)
Druppie7711 schreef:Bedankt voor alle tips die naar mij gericht waren!! Ik heb maar een kleine pak krullen gehaald dus als deze op is zal ik eens kijken voor andere bodembedekking. Deze week ga ik ze nog even lekker in hun hok laten en daarna zullen ze regelmatig lekker door mijn slaapkamer of door de woonkamer mogen wandelen!
Ik heb stiekem ook een voorkeur voor Malibu
Gishi schreef:Ik kom me melden! Heb 2 mannen genaam Joris en Beer en heb sinds kort een hok-upgrade gedaan
Eerst had ik namelijk hetzelfde hok alleen dan een wilgenbrug erin en dezelfde hoek wc. Nu had ik een aantal weken geleden een ontwerp gemaakt van een soort zolder, alles uitgewerkt en uiteindelijk m'n oom lief aangekeken of hij het in elkaar wou timmeren. Ben echt super blij met het resultaat!
[ [url=m/IIHCIE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7nZMqt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6YmSse.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: over de vieze bodembedekking. Ik ga vandaag het hok nog schoonmaken.
DubbelDun schreef:Ik meld me hier ook maar even
@sielka: wat een leuk idee en wat hebben ze lekker de ruimte.
Als tip is het misschien een idee om eens op zoek te gaan naar een Ikea Billy glazen kastdeur. Die is iets hoger waardoor ze de bedding niet over de rand kunnen kiepen en door het glas blijft alles toch goed zichtbaar.