Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) en reserve CAC + vol CACIB. Mijn veteranenteef werd 1u (het wordt wat afgezaagd
), veteranenwinster, beste veteraan en kreeg ook nog het res. CACIB. In de erering helaas niet geplaatst. Vond het wel apart dat in de erering nieteens gevraagd werd hoe oud de hond was ... 
essiesilly schreef:zo ik ben weer thuis! sorry heb niemand gezien, was super druk want we moesten de stand in hondendorp bemannen.
bisou was erg moe, 2 zg maar wat een k u t wijf die km zeg haha heeel nors tegen de mensen en honden echt niks leuks aan!
maar ja toch weer mooi 2e en bisou heeft t weer super netjes gedaannu lekker slaapie doen!
Wat ben ik blij dat ik mijn teef niet had ingeschreven voor vandaag.
Beaucejes zie je niet veel bij de juniorhandling! 
en moeten met losse lijn (waar de junior keurmeesters steeds meer op letten)
Die 2 lopen ook veel en kunnen ook heel goed showen!
DynamiteS schreef:Hier lopen de junioren zeker regelmatig tegen Melissa en Priscilla van Oosten?Die 2 lopen ook veel en kunnen ook heel goed showen!
Schnauzers zie je ook niet veel in de juniorhandling
We hebben een keurmeester die Ol vorig jaar op de clubmatch een schitterend keurrapport gegeven heeft ("100% welsh springer") en de reu die zij toen het CAC heeft gegeven is ook wel een flinke man, maar in Kortrijk dit jaar heeft ze ook gekeurd en heeft ze weer hele andere keuzes gemaakt dus mijn verwachtingen zijn wederom nihil hahaha
http://www.at5.nl/artikelen/117768/stre ... den-in-rai