Ik zal het even uitleggen, mijn moeder kende via haar werk iemand die er eigenlijk niet voor kon zorgen. Daar kwam ze na een week al achter
Mijn moeder is heel algemeen omschreven ambulant begeleider. En ik wilde eigenlijk siameesjes uit een rattery, maar goed. Stiekem nog steeds wel.

Ik wil het risico gewoon niet nemen, alles loopt hier altijd los en dat vind ik een basisvoorwaarde om ratten te kunnen houden, eigenlijk houd ik helemaal niet van kooien... Dus ze moeten los kunnen voor mij, daarom heb ik alleen maar gecastreerde mannen zolang er ook vrouwtjes in huis zijn.
Zou dat zelf persoonlijk ook prettiger vinden denk ik hoor, maarja eerst maar eens een grotere kamer voordat ik ga denken over meer ratten haha
vind het best spannend want ze is niks gewend, ze vindt aaien al spannend, laat staan als ik lekker een spuit in 'r bekkie mag gaan steken.. Maar gelukkig wil m'n broertje wel even helpen met vasthouden, die heeft ook wat grotere handen dan ik dus dan zit ze in elk geval 'veillig' en dan kan ik het precisiewerk doen met m'n kleine handjes.