Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esplendido schreef:De Winner is inderdaad een internationale hondenshow. Iedere rashond met stamboom kan inschrijven als de hond tenminste 4 maanden oud is. De Winner is een van de grootste shows van Nederland en trekt dus veel deelnemers en bezoekers.
Ianthe schreef:Esplendido schreef:De Winner is inderdaad een internationale hondenshow. Iedere rashond met stamboom kan inschrijven als de hond tenminste 4 maanden oud is. De Winner is een van de grootste shows van Nederland en trekt dus veel deelnemers en bezoekers.
Eigenlijk toch triest dat dit de grootste show is..hoewel ik mij afvraag of dat nog zo blijft nu met de nieuwe locatie. Voor bezoekers vind ik het niet waard om erheen te gaan. Ze kunnen nog wat leren van de grotere Duitse shows.
punjab schreef:Wat zijn DK's?Het klink dat je er niet blij mee ben?
Denise iedereen heeft wel eens een slechte dag. Mera vast vanmorgen met de les.
Zoe_97 schreef:Crufts ga ik dit jaar heenRocky heeft zich dubbel gekwalificeerd en Aelynn is drievoudig gekwalificeerd. Dus zou zonde zijn om niet te gaan
Ianthe schreef:Esplendido schreef:De Winner is inderdaad een internationale hondenshow. Iedere rashond met stamboom kan inschrijven als de hond tenminste 4 maanden oud is. De Winner is een van de grootste shows van Nederland en trekt dus veel deelnemers en bezoekers.
Eigenlijk toch triest dat dit de grootste show is..hoewel ik mij afvraag of dat nog zo blijft nu met de nieuwe locatie. Voor bezoekers vind ik het niet waard om erheen te gaan. Ze kunnen nog wat leren van de grotere Duitse shows.