Maar hier... ja hier doen ze dat om te besparen. Tijd geleden was er ook water tekort in Kaapstad. Gelukkig zaten we er ver genoeg vandaan maar dat was echt wel heftig. De dam ging maar leeg door droogte dus de stad kwam bijna zonder water te zitten. Er zijn maanden geweest waar de stroom soms 3/4x per dag, 2,5 uur uit was. Echt heeeel vervelend. Koken, opladen, online werken, het gaat allemaal niet maar je word wel even lekker back to nature gezet haha zo zonder stroom en internet. 
Eigenlijk, vorige winter bij bijna elke harde storm viel er wel een paal om en zaten we soms wel tot over 24u zonder stroom

edit: we zijn bijna bij de 500 pagina's!
Oh ik zou zo tegen de lamp lopen
(Drink)water tekort lijkt me helemaal vreselijk... zo onwerkelijk!!
1 groep van 4 (3 voedsters en 1 gecastreerde ram) en een groep van 3 (2 voedsters en 1 gecastreerde ram) en ze zijn zo leuk met z'n allen 

Het is best heftig soms, ook om de grote verschillen arm-rijk hier van dichtbij mee te maken. Zelfs zwart-wit is nog elke dag sterk aanwezig.
Ben zo benieuwd naar jullie kleurtjes allemaal!!
Kan me voorstellen dat dat zo voelt haha, moet je weer op dat haar gaan wachten 

maar wat zijn ze knap! Op die ene komt een mooi gloedje overheen! Beetje licht bruin, isabel achtig! Papa kleurtje?
toch wat makkelijker met zn 2 en dan alleen haha. Ze gaan zoooo hard! Ik heb het idee dat de kleinste minder zwart is en nog 1tje met een andere gloed.
Morgen maar medicijnen halen....