Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
punjab schreef:Hoe weet je dat Kiwiwitje dat er geen blauwe kom dan ?
Heb er echt geen verstand van.
DatBenIkNou schreef:dierenfan schreef:
Kenzo is 3 jaar en ze zijn nog steeds niet alleen thuis in mijn eigen flat haha. Wel bij mijn vriend of bij een goede vriendin maar nooit in de flat haha. Sinds half jaar zijn ze pas regelmatig 2 a 6 uur alleen thuis. Daarvoor hooguit 2 uur.
Ik vind het echt helemaal niet handig om zo laat het alleen thuis blijven te trainen? Ben ik daar nu de enige in? Daar begin ik echt al vanaf een week of 12 mee hoor...Natuurlijk niet lang, maar op den duur wil je toch ook wel dingen zonder de honden ondernemen? Ik kan moeilijk overal 3 honden mee naar toe nemen en om nou steeds opvang te moeten regelen?? Teddy is nu 5 maanden en en kan als het moet een uur of 5 alleen thuis zijn. Komt niet vaak voor, ze zijn verwend met het feit dat ze mee kunnen met mijn werk. Maar onlangs bijvoorbeeld een verjaardag verder weg gehad en ze konden niet mee ivm gedragsproblematiek van de hond van de vrienden waar we heen gingen. Ik heb dan wel een camera en app op mijn telefoon. Zeker in het begin vond ik dat super handig! Ze snappen er niks van als je er doorheen praat.
Simoonzel schreef:Oja dat was ik vergeten! Ik heb gewoon een beloningstasje van aliexpress maar echt een ideaal ding. Heeft een aantal verschillende vakjes en een speciale voor poepzakjes. Zit een stevige clip op om hem aan je broek vast te schuiven maar heeft ook een hengsel dat je eraan kan klikken om hem over je schouder te dragen (vooral nu met dikke winterjassen aan handig).