Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en nee niet te laat, het was idd de temperatuur, verwarming nog iets hoger gezet en hij is aan eten en drinken als een malle nu, hij was gewoon te koud.. hij komt van buiten (wel beschut en overdekt) dus heb geleerd dat je dan in huis niet te warm moet maken ivm de overgang. Maar hij heeft nu dus wel even wat warmte nodig!
lekker aan het slepen met alles. Super leuke Nijntjes wel
lekker dikkie
Achaiah schreef:Kimberley ohhh zo schattig!! Worden ze nou allemaal zo donker of is dat nog niet te zeggen? Die laatste jalekker dikkie

Maartje_M schreef:Dames, ik moet morgen naar de jumper voer halen, en het zaagsel is ook bijna op. We hebben nu zaagsel in de wc en een beetje zaagsel in het nachthok. Maar nu weet ik dat zaagsel niet het meest ideaal is voor konijnen. Wat is mijn alternatief?

, hoe gaat het nu met hem? 
en ja, regen.. haha. Uiteindelijk gingen ze voor eventjes wel naar binnen volgensmij, maar niet voor lang. Gekkies. 

echt een match made in heaven!
)

Vind stro en zaagsel ook wel wat stoffig inderdaad.. ben altijd blij als de koude nachten voorbij zijn, dat ik al het stro weer uit de hokjes kan halen
Ze hebben hier geregeld vieze neusjes van het stof...
Nu dus ook speciaal ontstoft hooi voor de konijnen gekocht, i.p.v. het vréselijke, níet te eten (
) hooi van de paarden
Heeft wel mooie foto's opgeleverd