Mera zag zojuist de hond met de jas weer..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nynkster schreef:Maar werken jullie dan allemaal thuis of mogen de honden mee? Als je nooit langer dan een uur of 2 van huis bent
Nynkster schreef:Dat is wel slim bedacht ja, mijn vriend werkt fulltime. elke dag van 7-18:30 en op zaterdag ook van 7-13;00. Dus moeilijk om heen te plannenDe hond is dus mijn verantwoordelijkheid. Ik ben nog wel veel thuis maar zal straks toch iets van parttime moeten gaan werken.
XxDiandraxX schreef:prutsmuts gaat alles apart als we niet thuis zijn dus van roedel kun je op dat moment niet echt spreken. Ik heb drie teven in dezelfde leeftijd, ik neem het risico niet dat die ooit gaan vechten dus zijn ze alleen samen als er iemand thuis is.
Bij ons zijn gelukkig de werkroosters zo dat we elkaar afwisselen en er dus bijna altijd wel iemand thuis is.
Op donderdag ochtend zijn ze drie uurtjes alleen thuis, verder eigenlijk nooit en houden we drie a voer uur echt aan als max en anders zoek ik oppas of blijft een van ons thuis bij de honden.
XxDiandraxX schreef:kiwiwitje schreef:Ja heel leuk die blauwe er tussenlief ding ook. Er zitten al flink pittige tussen. Kleine heksjes. Maar zij is lekker rustig
wil je nou zelf toch nog een keer proberen om chick door boelie te laten dekken?