Maar die blije gezichten van de nieuwe baasjes als ze eindelijk na het lange wachten hun kitten in hun armen kunnen sluiten dat maakt het weer een beetje goed al zat ik op de terugweg naar huis wel met dikke tranen in de auto

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gaby12 schreef:Ja dit is het minst leuke van fokken als je je "kindje"moet achterlaten terwijl hij toch wel gestrest is van al die nieuwe indrukken![]()
Maar die blije gezichten van de nieuwe baasjes als ze eindelijk na het lange wachten hun kitten in hun armen kunnen sluiten dat maakt het weer een beetje goed al zat ik op de terugweg naar huis wel met dikke tranen in de auto
PortRoyal schreef:Ik denk dat het binnenkort tijd wordt voor een castratie...Hoewel onze kittens nog geen half jaar zijn begint het katertje al aardig kuren te vertonenHij bespringt zijn zusje soms en dan zie je hem denken....en hij begint de baard ook in de keel te krijgen
Ze zijn nu iets meer dan 5 maand oud, dus ik hoop dat hij zijn driften nog even de baas kan. Zijn zusje is overigens nog niet zover gelukkig! Maar dat kan snel veranderen natuurlijk. Ik zal dan ook over een week of 3 een afspraak maken voor broer en zus. Ik zie er wel altijd tegenop...maar ja, het moet toch.
PortRoyal schreef:Ja ik denk ook dat het op een paar week niet echt aankomt. En ik zit er zeker niet op te wachten dat er een inteeltnestje komt. De da is deze week net geweest om onze oude zieke kater te laten inslapen, en ze heeft de kittens even bekeken. Toch houdt ze echt vast aan een half jaar....heeft te maken met volgroeien urinewegen meen ik.
Maar als hij zo doorgaat met zijn kuren laat ik ze volgende week helpen. Ze zijn van 28 augustus, die paar weken, daar zit ik zelf niet echt mee. Wel moet ik zeggen dat het poesje nog vrij klein is. Ze is nog lang niet zo ver als haar broer.
gaby12 schreef:Ze kunnen zelfs al vanaf 12 weken geholpen worden maar een DA doet dit liever niet omdat het meer priegelwerk is![]()
Het tegelijk laten helpen heeft de voorkeur omdat ze dan samen een dagje zielig zijn en elkaar daardoor met rust laten en je ze niet even apart hoeft te houden.