Puppy erbij 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 14:21

kiwiwitje schreef:
Mevrouw is inmiddels ruim 9 maanden. Dus t moest er ook maar eens van komen :o
Maar met djessey ben ik nogal een zacht ei geloof ik :o

Kenzo is 3 jaar en ze zijn nog steeds niet alleen thuis in mijn eigen flat haha. Wel bij mijn vriend of bij een goede vriendin maar nooit in de flat haha. Sinds half jaar zijn ze pas regelmatig 2 a 6 uur alleen thuis. Daarvoor hooguit 2 uur.

xLaraaj

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 15:12

Wat een leuke foto’s van popo <3

En veel beterschap kimvicious! Ik zelf zit met een longinfectie thuis sinds donderdag. Maar 1x gaan wandelen ondertussen maar ik slaap beneden met Naya dan los en ik slaap amper door het hoesten en blijkbaar is dit voor Naya ook heel vermoeiend :+

Afbeelding

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-19 15:31

Gefeliciteerd Zoe!

Fijn dat de fitbark bevalt! Ik vind het alleen een groot nadeel dat er geen hartslagmeter op/aan zit en gps. Anders had ik dat echt een uitvinding gevonden!

dierenfan schreef:
kiwiwitje schreef:
Mevrouw is inmiddels ruim 9 maanden. Dus t moest er ook maar eens van komen :o
Maar met djessey ben ik nogal een zacht ei geloof ik :o

Kenzo is 3 jaar en ze zijn nog steeds niet alleen thuis in mijn eigen flat haha. Wel bij mijn vriend of bij een goede vriendin maar nooit in de flat haha. Sinds half jaar zijn ze pas regelmatig 2 a 6 uur alleen thuis. Daarvoor hooguit 2 uur.

Haha Boellie en Chick kennen t wel. En soms is het wel even handig dat t kan.

Vandaag bij mijn schoonouders de honden in bad gedaan en daarna liep Djessey ineens zelf de trap af.. :') De trap op de zaak vind ze maar eng maar daar liep ze zo hup ineens naar beneden *\o/*

Wow beterschap lara!

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 17:00

Proficiat Zoë!

Wat goed van Djessey Kiwiwitje

Beterschap Kim & Lara :(:)

Toffe foto's van Popo!

Ik heb het gemist geloof ik, maar wat is een fitbark?

Gisteren met Jip nog naar het strand geweest. Op een paar rare mensen na heeft hij zich goed gedragen, ook los.

Die rare mensen vonden dat ze hun hond niet hoefden aan te lijnen, hadden niet eens een lijn bij zich! := Zodra ik een andere hond zie, lijn ik Jip meestal aan. Omdat hij soms als een kamikaze piloot op een andere hond kan afstormen, ondanks dat hij ze als hij er eenmaal is doodeng vind. Maar deze mensen hadden hun hond ook niet onder controle, toen ik verder liep bleef die hond uitdagen en meelopen. Dat vind ik best wel lastig. :roll:

Dat los vind ik zelf soms nog wel eens een dingetje.. Hij luistert over het algemeen wel naar 'hier', maar soms heeft hij echt bananen in zijn oren :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 17:10

Die eerste foto! _O-

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-19 17:11

KimD schreef:
Die eerste foto! _O-

HEE als jij tijd hebt voor bokt.. dan heb jij ook tijd voor andere dingen >;) >;)

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 17:30

Beterschap Lara :(:)

CupCakes, een fitbark is een fitbit voor honden. Een soort stappenteller die op basis van beweging van het apparaatje bijhoudt hoeveel je hond slaapt en beweegt. Op basis daarvan krijg je punten en kan je doelen instellen voor je hond. Ook houdt het de afstand bij die je hond aflegt en hoeveel calorieën hij verbrandt. Dit ook op basis van geslacht, gewicht en ras. (Edit: de fitbark hangt dus 24/7 aan de halsband)

Wat een super schattige foto's <3 Als pups vind ik Aussies super leuk. Daarna niet meer _O-

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 17:49

Best wel slim zo'n fitbark als ik het zo lees.

Meneer heeft het graven ontdekt en dat moest uitgebreid getest worden op het strand _O-

Jip is onze eerste Aussie, maar ik heb nu al besloten dat er later meer komen. Of de ouders het daar mee eens zijn is een ander verhaal O:)

Hij kan af en toe echt een monster zijn, maar als hij dan zo lief naast je ligt te slapen maakt dat het wel weer goed haha <3

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 17:59

kiwiwitje schreef:
KimD schreef:
Die eerste foto! _O-

HEE als jij tijd hebt voor bokt.. dan heb jij ook tijd voor andere dingen >;) >;)

Is al gebeurd! <<)

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 18:01

Verslavend he die aussies.. :')

Ik heb er inmiddels drie en hiervoor nog een reu gehad.. hier nooit meer wat anders.. <3
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 18:07

Lara voor jou ook beterschap!

Los is hier ook geen 100% hoor... En dan vooral doordat ik dan zelf te laat ben. Als ik scherp sta en op tijd toegaat t goed
Dus vaak is het mijn eigen schuld :D

Kiwi je doos is binnen we zijn er weer blij mee <3

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-19 18:09

KimD schreef:
kiwiwitje schreef:

Is al gebeurd! <<)

JEEEJ goedzo!

Mooie foto Diandra!

Fijn suze! :D graag gedaan!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 18:37

Ohhhh een puppy topic!! Mag ik alsjeblieft meepraten?! Wij hebben juni dit jaar onze Brego opgehaald, nu 7,5 maand oud <3 Heb mijn hele leven lang honden gehad, bij mijn ouders, en ook altijd Berners. Dus toen wij ons vrijstaande huis kochten, was de beslissing snel gemaakt :D De hond hadden we eerder dan de sleutel _O-

Even wat fotootjes <3
Als pup:

Afbeelding

6 maanden oud:

Afbeelding

En van de week bij de kerstboom <3

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-19 18:43

Tuurlijk! Welkom! :D
Heb Brego op bokt al vaker voorbij zien komen! :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 18:50

Wat een knapperd! Welkom :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 18:51

Mooie jongen zeg! Welkom

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 18:57

Haha ja hij heeft inmiddels 3 eigen topics gehad, maar ook in het volg-topic over ons huis komt hij geregeld voorbij :')

Dankjulliewel :D

Gelijk een vraag.... zijn jullie ermee bekend dat je pup muren eet? :') Heb al een hoop dingen voorbij zien komen, maar dit niet: Brego zet z'n tanden graag in het stucwerk...... ^)

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 19:03

Ik meld me hier ook! Vanmiddag bij een pup wezen kijken en totaal verliefd dus aangegeven dat we haar graag willen kopen. Ze is nog maar 3 week dus we moeten wel nog even geduld hebben.

Ze is een kruising border collie / bouvier/ aussie shepard en berner sennen. Ik zal straks een foto zoeken!

Waarschijnlijk zal ik vooral meelezen en genieten (en leren :D ) van jullie updates,

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-19 19:13

Als sloopgedrag is het zeer bekend dat ze aan muren of deuren of plinten beginnen. Gelukkig zelf geen ervaring mee!

Welkom Troi! Bijzondere kruising! Mag ik vragen hoe je daar opgekomen bent? :o

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 19:19

Welkom xxutopiaxx en troi!
Muren vreten is me wel bekend ja. Gioia deed dat toen ze ongeveer een jaar oud was.
Ik heb toen maar een grote bench voor haar gekocht waar ze de nachten in moest. Na een tijdje weer los gelaten en toen was het prima. Nooit de oorzaak kunnen achterhalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 19:31

Welkom troi :)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 19:36

troi schreef:
Ik meld me hier ook! Vanmiddag bij een pup wezen kijken en totaal verliefd dus aangegeven dat we haar graag willen kopen. Ze is nog maar 3 week dus we moeten wel nog even geduld hebben.

Ze is een kruising border collie / bouvier/ aussie shepard en berner sennen. Ik zal straks een foto zoeken!

Waarschijnlijk zal ik vooral meelezen en genieten (en leren :D ) van jullie updates,

Vreselijke kruising, ik zou héél goed overwegen of je die überhaupt in huis wilt halen. Dat is vragen om problemen...

Border & Aussie is al een absolute no-go om te kruisen, laat staan als er ook nog twee van zulke logge niet passende rassen aan worden 'toegevoegd'.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 19:38

Haha welkom troi :') Ben benieuwd naar de foto!
Laatst bijgewerkt door xDenies op 04-12-19 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 19:38

KimD schreef:
troi schreef:

Vreselijke kruising, ik zou héél goed overwegen of je die überhaupt in huis wilt halen. Dat is vragen om problemen...

Border & Aussie is al een absolute no-go om te kruisen, laat staan als er ook nog twee van zulke logge niet passende rassen aan worden 'toegevoegd'.

Ik zou er ook een paar keer over nadenken ja.... Wat een ondoordachte en waardeloze kruising ;(

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 20:36

Bij mij op de cursus zit een Aussie/Akita/Berner. Trainer gaf ook aan dat het erg lastig in te schatten is wanneer welk ras boven komt drijven zeg maar... Ik zou er ook niet voor kiezen.

Ben wel benieuwd waarom Border X Aussie not done is, ben niet thuis in die rassen dus pure interesse