idylle schreef:Ik kom er alleen achter dat ze bij een broodfokker vandaan komendat had ik zo niet willen stimuleren... het zag er allemaal zo netjes uit en de konijnen zagen er goed uit en waren lief en mak, dus dacht dat het wel goed zat... nooit zomaar aannames doen dus... hopelijk gaat het goed.
Oh god, de ene is ook nog geen 8 weken kom ik nu achterhij eet gelukkig wel goed. Oh wat ben ik stom geweest zeg! Bah!
Oei? Hoe ben je er achter gekomen?
dat had ik zo niet willen stimuleren... het zag er allemaal zo netjes uit en de konijnen zagen er goed uit en waren lief en mak, dus dacht dat het wel goed zat... nooit zomaar aannames doen dus... hopelijk gaat het goed.
hij eet gelukkig wel goed. Oh wat ben ik stom geweest zeg! Bah!
ze heeft meteen een ander hok geregeld voor de ram. Helaas zijn alle konijntjes overleden. Er bleek al eentje tussen te zitten die meteen al dood was en later vond ze onder het hok ook nog eentje, die was er met een berg stro even uitgewerkt door een kiertje....
Wel jammer dat er 2 het niet gehaald hebben.
Lief dat Macho zo happy is zeg!
Ze hebben in ieder geval een super plekje bij je.

snap ook heel goed dat je daar nu niks meer aan kan doen. Je hebt ze nou eenmaal al, maar het beste ervan maken denk ik.. zonde zo jong. Maar probeer er nu achteraf niet teveel meer over in te zitten. Altijd vantevoren goed research doen.