Puppy erbij 2020

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Jeanine_x

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 13:21

@KimD
Ik heb back on track indd op m'n lijstje staan voor als ze uitgegroeid is :) behendigheid weet ik dat het met de rug indd een ding is. Maar op de huidige vereniging stelt behendigheid niks voor. Daar hebben ze maar 3 of 4 dingen staan, wat voor de meeste honden geschikt is.

Hoppers staat nu ook op m'n lijstje!

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 15:46

Kiwi : Ze ziet er best uit! ben benieuwd wat ze van haar pupsels maakt :D

JesdaJinn : Jinn heeft het goed bekeken! KIng size :P

Cupcakes : Wel schrikken!
Opzich niet erg dat jip van zich af beet toch? Als het steeds door ging :)
Hier zou ik dat niet corrigeren, dan slaan ze op den duur het waarschuwen over

Nayomie : Super mooie fotos en fijn dat het goed ging!

KimD: Puk is de avonturier! Vervelend dat het zo druk is, zal wel niet te doen zijn wat betreft de vakanties nu..

Oshaa : Wat super dat hij zo braaf was in de trein, geeft weer veel vrijheid wat betreft reizen!
Stiekem wel grappig van dat standbeeld, blijkbaar zien ze het verschil dus niet :+ Zo heb ik ook eens ponys op hol gehad toen we langs standbeelden van leeuw liepen. Vond ze zoooo raar

Warboel : heerlijk uitwaaien op t strand. Otje is enorm nu! Hoe hoog wordt ze ongeveer?

Jeanine : Gefeliciteerd! Super netjes! En ach... als yoshi het thuis allemaal maar goed doet toch ? :D

JesdaJinn: arme jinn, helemaal lamme poot. Volgende keer jongetje maar leren dat hij af moet wisselen :+

Geryon : Welkom! en wat een geweldige foto :+ :+

Skippy : dan krijgt hij het nog zwaar van de winter! Het is nu nog best oke temperatuur hier :)

Warboel : 10 kilo alweer! Dat is toch weer een mijlpaal :D

Kimm : Succes! Anders misschien speeltje mee?

______

De pups zijn gister avond geboren :)) :)) :)) :))
Hele nacht gedroomd erover en aantal keer wakker geweest om te kijken of ik al foto's had gekregen.
Zodra er fotos zijn zal ik ze delen!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 16:07

Afbeelding

Volgens mij wil Yoshi dat wij ook een houtkachel hebben in huis.... Dit is bij m'n schoonouders <3

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 17:50

Een knappe tekel met diploma gefeliciteerd.

Cody alvast succes.

Warboel denk gewoon dat je seken te warm gewassen is. Nee Otje word niet groter blijf puppy.

Geryon welkom, leuke hond.

Gisteren weer dagje Limburg. Senna lekker mee. Wil iedere keer eens gaan wandelen op die mooie plekjes van KimD en Cursebeaker. Maar helaas zitten er maar 24 uur in een sag.
Nynkster leuk de pups geboren.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 17:52

Springt even snel er tussendoor

@punjab
Als je eens in de buurt bent, let me know. Kunnen we meeten <3

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 18:22

cursebreaker schreef:
Springt even snel er tussendoor

@punjab
Als je eens in de buurt bent, let me know. Kunnen we meeten <3

Ja leuk doen we echt. Drop man en kind bij zijn ouders en kom met Senna richting jou. <3

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 18:41

Nynkster: Wat leuk, pups! *\o/*
Hopelijk krijg je snel foto's, ik ben benieuwd! :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 19:06

punjab schreef:

Cody alvast succes.

Warboel denk gewoon dat je seken te warm gewassen is. Nee Otje word niet groter blijf puppy.

Gisteren weer dagje Limburg. Senna lekker mee. Wil iedere keer eens gaan wandelen op die mooie plekjes van KimD en Cursebeaker. Maar helaas zitten er maar 24 uur in een sag.

Wilde in eerste instantie zijn komen buurten maar met de hele Corona regels vond ik dat niet zo'n strak plan...

Was de WS bevallen? :D

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 20:23

@Skippy en Nynkster, ik heb de dame net even opgemeten, ze is nu zo’n 51 cm! Echt een mooi maatje <3 ik denk dat ze nog wel iétsje zal groeien! Ze is bijvoorbeeld wel wat langer dan dat d’r zusjes zijn, dus denk dat ze meer papa’s kant op gaat (57 cm, maar reuen zijn nou eenmaal groter). Ik denk dat ze de 53 cm wel gaat halen! Stiekem hoop ik 55, maar dat gaat ‘m niet worden denk ik haha. Is ook wel een beetje groot voor een teefje :o

@Jeanine ohhh kijk Yoshi nou lekker liggen! Lijkt me ook een heerlijke plek zo voor de houtkachel <3 ze heeft het mooi voor elkaar!

@Nynkster jeeeeej pups *\o/* *\o/* superleuk, gefeliciteerd :D nu aftellen? :):)

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 20:30

@warboel wat een fijntje is het dan echt. Toobs is al niet heel grof, maar die is 10kg bij 42/43cm. Dan is Otje echt echt echt smal :j

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 21:05

Wat voor pups worden er verwacht? <3

Hier een chihuahua met wat dwergpincher erin. Ze is niet de uh, normaalste :') dus ook vaak problemen met jasjes! Ze heeft er nu 1 maar wil er nog 1 voor bij mijn moeder. Misschien bij de teckel jasjes gaan kijken :o

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 21:09

Geryon schreef:

Hier een chihuahua met wat dwergpincher erin. Ze is niet de uh, normaalste :') dus ook vaak problemen met jasjes! Ze heeft er nu 1 maar wil er nog 1 voor bij mijn moeder. Misschien bij de teckel jasjes gaan kijken :o

Voor dat soort hondjes is er toch best veel op de markt wel :) dat lijken mij de makkelijkste hondjes om voor te shoppen op het gebied van regenjasjes :j

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 21:17

Skippy01 schreef:
Geryon schreef:

Voor dat soort hondjes is er toch best veel op de markt wel :) dat lijken mij de makkelijkste hondjes om voor te shoppen op het gebied van regenjasjes :j

Voor chihuahuas of teckels? Mijn meisje is een beetje apart :o haar broertje en zusje zijn hele mooie chihuahuas (was eigen nestje) maar zij lijkt wel een kruising met een teckel ofzo := In de standaard dierenwinkels past ze alle jasjes niet die ik voor haar wil (regendicht, niet te tokkie etc).

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 21:19

Nou, dit had ik echt nooit verwacht :') Cody was tussen de oefeningen door super vervelend maar had tijdens de oefeningen echt super focus op me :D Hij is eerste geworden van de puppygroep, met vlag en wimpel geslaagd! *\%/*

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 21:19

Kiimm_ schreef:
Nou, dit had ik echt nooit verwacht :') Cody was tussen de oefeningen door super vervelend maar had tijdens de oefeningen echt super focus op me :D Hij is eerste geworden van de puppygroep, met vlag en wimpel geslaagd! *\%/*

Jeeeeeeej gefeliciteerd!!

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 21:21

Geryon schreef:
Voor chihuahuas of teckels? Mijn meisje is een beetje apart :o haar broertje en zusje zijn hele mooie chihuahuas (was eigen nestje) maar zij lijkt wel een kruising met een teckel ofzo := In de standaard dierenwinkels past ze alle jasjes niet die ik voor haar wil (regendicht, niet te tokkie etc).

Voor chihuahua's en dwergpinschers bedoelde ik :j

Ik snap je ja. Ik wil ook geen bontkragen, geen bling, geen rare dingen. Gewoon: waterdicht, simpel. En blijkbaar wil Toby in huis een Fleece-Ding haha. Maar mijn regenjasjes haal ik vaak bij Cranenbroek, voor die paar euro kun je nog eens iets proberen ;)
Wat duurder heeft Barbour héle mooie. Weatherbeeta (vd paardendekens) heeft ook hele gave redelijk klassieke/simpele voor honden :))

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 21:54

Kiimm_ schreef:

Gefeliciteerd! *\o/*

Geryon schreef:

Je wilt je chihuahua als normale hond behandelen? Dat kan echt niet! Roze, bont & bling is het motto bij chihuahua's toch? Oh en gedragen worden. :+

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 08:19

KimD schreef:
punjab schreef:

Cody alvast succes.

Wilde in eerste instantie zijn komen buurten maar met de hele Corona regels vond ik dat niet zo'n strak plan...

Was de WS bevallen? :D

We zijn nu ook niet wezen wandelen vanwege bezoek schoonouders. Maar ga toch proberen de volgende keer.

Cody ook gefeliciteerd met je diploma.

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 09:10

Ohja KimD, ik moest er nog aan denken!

De workshop was echt heel leuk. Met uitzondering van het feit dat Benno tijdens het lopen enorm blaft en dan soms gewoon niet hoort wat ik zeg... Maar een hele goede tip gekregen voor Benno en zijn palen issue!

Jammer dat je door Corona niet kon komen, had wel even leuk geweest, kennismaking in real life haha

EDIT: Ik heb wel de teef gezien, mooie teef!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 09:14

Nicky91 schreef:
Ohja KimD, ik moest er nog aan denken!

De workshop was echt heel leuk. Met uitzondering van het feit dat Benno tijdens het lopen enorm blaft en dan soms gewoon niet hoort wat ik zeg... Maar een hele goede tip gekregen voor Benno en zijn palen issue!

Jammer dat je door Corona niet kon komen, had wel even leuk geweest, kennismaking in real life haha

EDIT: Ik heb wel de teef gezien, mooie teef!

Ja, mijn vriendinnetje! <3

Ik zag allemaal honden op FB voorbij komen die moe waren van Andy, dus volgens mij was het een overall een goede WS!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-20 09:39

Haiii

Ik zit veel mobiel en dan vind ik bijlezen en reageren heel onhandig. Dus als ik niet op iedereen reageer; SORRY!

Spannend Nynkster! Ben benieuwd naar foto's! :D Jasjes bestellen wij vaak bij agradi of gaan naar de cranenbroek. De fleecejasjes komen van kramer geloof ik.

Gefeliciteerd met Cody!

Chick is echt mega. Maar ik heb zondag avond en maandag ochtend de pups heel goed zien en voelen bewegen en dat is wel heeel gaaf <3
Nu is het vooral afwachten. Vrijdagochtend rontgen en dan nog een paar daagjes..

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 09:43

@kiwi hier over het algemeen ook cranenbroek voor de jasjes. Ideaal dat die hier op 5 minuten vandaan zit :j Heb nu een bestelling van een fleece bij Kramer gedaan voor Toby. Voor mezelf een lekker trainingsshirt met fleece binnenkant (ik spaar die shirts, nu de vierde en vijfde in bestelling, ze zijn zó fijn. Ook heel fijn voor mensen die met de honden veel sporten/ hiken, want het droogt écht écht écht snel én is dun en lekker warm :)) ), en voor Toby een fleecejasje. Ben benieuwd. Op de foto had een BC het jasje aan, dus ik ga er maar vanuit dat het een soort van voor smalle honden past haha.

Oeh, spannend, vrijdag rontgen! Ben echt benieuwd of het er meer zijn dan vorige keer :))

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-20 09:48

Ik zie net dat onze fleecejes niet meer bij kramer zijn :( maar ach. de pasvorm van fleece dingen voor binnen ben ik ook minder moeilijk mee.

Ik ben ook heel benieuwd. Ik ben inmiddels een beetje de weg kwijt of t er meer worden of niet _O-
Ik voel en zie veel meer van de pups bij haar. ze is dikker. Maar zover ik me kan herinneren nog niet even zwaar. Al gaat t echte aankomen nu in deze week zitten. Maar toch.

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 10:00

KimD schreef:
Ja, mijn vriendinnetje! <3

Ik zag allemaal honden op FB voorbij komen die moe waren van Andy, dus volgens mij was het een overall een goede WS!

Niet alleen de honden kan ik je vertellen! :') :Y)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 11:43

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wij hebben rondje bos gehad :D Yoshi bijna uit de linge moeten vissen, waterrat, alleen die kanten zijn te stijl helaas.
Super lief geweest, ook nog heel lief met een ander hondje gespeeld :D