Ik heb back on track indd op m'n lijstje staan voor als ze uitgegroeid is

Hoppers staat nu ook op m'n lijstje!
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
punjab schreef:Een knappe tekel met diploma gefeliciteerd.
Cody alvast succes.
Warboel denk gewoon dat je seken te warm gewassen is. Nee Otje word niet groter blijf puppy.
Geryon welkom, leuke hond.
Gisteren weer dagje Limburg. Senna lekker mee. Wil iedere keer eens gaan wandelen op die mooie plekjes van KimD en Cursebeaker. Maar helaas zitten er maar 24 uur in een sag.
Nynkster leuk de pups geboren.
Geryon schreef:Wat voor pups worden er verwacht?![]()
Hier een chihuahua met wat dwergpincher erin. Ze is niet de uh, normaalstedus ook vaak problemen met jasjes! Ze heeft er nu 1 maar wil er nog 1 voor bij mijn moeder. Misschien bij de teckel jasjes gaan kijken
Skippy01 schreef:Geryon schreef:Wat voor pups worden er verwacht?![]()
Hier een chihuahua met wat dwergpincher erin. Ze is niet de uh, normaalstedus ook vaak problemen met jasjes! Ze heeft er nu 1 maar wil er nog 1 voor bij mijn moeder. Misschien bij de teckel jasjes gaan kijken
Voor dat soort hondjes is er toch best veel op de markt weldat lijken mij de makkelijkste hondjes om voor te shoppen op het gebied van regenjasjes
Geryon schreef:Voor chihuahuas of teckels? Mijn meisje is een beetje aparthaar broertje en zusje zijn hele mooie chihuahuas (was eigen nestje) maar zij lijkt wel een kruising met een teckel ofzo
In de standaard dierenwinkels past ze alle jasjes niet die ik voor haar wil (regendicht, niet te tokkie etc).
Kiimm_ schreef:Nou, dit had ik echt nooit verwachtCody was tussen de oefeningen door super vervelend maar had tijdens de oefeningen echt super focus op me
Hij is eerste geworden van de puppygroep, met vlag en wimpel geslaagd!
Geryon schreef:Voor chihuahuas of teckels? Mijn meisje is een beetje aparthaar broertje en zusje zijn hele mooie chihuahuas (was eigen nestje) maar zij lijkt wel een kruising met een teckel ofzo
In de standaard dierenwinkels past ze alle jasjes niet die ik voor haar wil (regendicht, niet te tokkie etc).
KimD schreef:punjab schreef:Een knappe tekel met diploma gefeliciteerd.
Cody alvast succes.
Warboel denk gewoon dat je seken te warm gewassen is. Nee Otje word niet groter blijf puppy.
Geryon welkom, leuke hond.
Gisteren weer dagje Limburg. Senna lekker mee. Wil iedere keer eens gaan wandelen op die mooie plekjes van KimD en Cursebeaker. Maar helaas zitten er maar 24 uur in een sag.
Nynkster leuk de pups geboren.
Wilde in eerste instantie zijn komen buurten maar met de hele Corona regels vond ik dat niet zo'n strak plan...
Was de WS bevallen?
Nicky91 schreef:Ohja KimD, ik moest er nog aan denken!
De workshop was echt heel leuk. Met uitzondering van het feit dat Benno tijdens het lopen enorm blaft en dan soms gewoon niet hoort wat ik zeg... Maar een hele goede tip gekregen voor Benno en zijn palen issue!
Jammer dat je door Corona niet kon komen, had wel even leuk geweest, kennismaking in real life haha
EDIT: Ik heb wel de teef gezien, mooie teef!