Stoffer is een schoot konijn geworden :’). Zaten gister film te kijken op de bank, en ineens springt ie op de bank en klimt ie op schoot. En toen viel die in slaap . Blik snapte er alleen niks van, ineens was Stoffer weg, gek ding
Ach, jeetje.. Wat vervelend dat het met Pepper niet echt de goede kant op lijkt te gaan. Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat de dierenarts nog iets voor haar kan betekenen.
Sabine: Wat een heerlijk ruime ren gaat dat worden, zeg! Je konijnen zullen daar vast veel plezier aan gaan beleven.
Esther: Ah, wat lief dat Stoffer zomaar op schoot springt!
Pepper is helemaal gecheckt, buik waren geen rare bobbels te voelen (godzijdank!), tandjes, oogjes, oortjes, temperatuur was allemaal goed. Ze zei ook meteen EC en vond haar achterhand ook erg zwak, daarvoor heeft ze nog een vitamine injectie gekregen en een injectie tegen zwellingen die de EC kan veroorzaken, meer als dat icm de fenbendrops kunnen we niet doen, dus nu duimen dat ze snel weer de oude wordt!
Wel lief om te zien dat zodra ze d'r reismandje uitkwam ze in m'n nek zat en echt niet uit m'n handen wilde, hoe dichter ze bij mij zat hoe beter, de lieverd, duimen duimen duimen op een snel en goed herstel!
Coconut
Geplaatst: 08-05-18 17:15
Fijn dat er niks geks is in ieder geval. Hopelijk knapt ze op van de vitamineboost!!!
Dankjewel, ja gelukkig geen gekke bobbels oid, daar was ik ook wel even bang voor, alleen nu te hopen dat ze op gaat knappen!
Esther: wat schattig van stoffer geweldig als ze zo heerlijk bij je komen liggen!
_Tarzan
Geplaatst: 08-05-18 22:27
Lekker takje knabbelen toen ze terug thuis waren, Billy is uiteraard meegegaan om haar te steunen
Es_ther
Geplaatst: 08-05-18 23:05
Wat lief . Echte maatjes!
_Tarzan
Geplaatst: 09-05-18 05:58
Die 2 zijn echt dikke maatjes ja, waar de een gaat, gaat de ander en pak er maar niet eentje weg want dan begint de ander meteen te zoeken dus dan Billy maar gezellig mee naar de DA (die was helemaal in stress ervan )
MoppieFilou
Geplaatst: 09-05-18 06:56
Ze zijn echt lief samen . Gelukkig is er niets ernstigs aan de hand. Hopelijk knapt ze snel weer op!
Ik vind EC toch wel ernstig, kunnen ze helaas ook aan bezwijken en als ik zie hoe hard ze achteruit is gegaan in een paar dagen ga ik heel hard duimen dat we haar erdoorheen krijgen! Maargoed, we gaan er voor knokken!