Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

DubbelDun schreef:Dan is het te hopen dat ze elkaar aardig blijven vinden
Hier is het met mijn 'oude' beer en zijn zoon dus net 1,5 jaar goed gegaan. Ze hadden wel eens mot maar dat duurde niet lang en was nooit meer dan schijnaanvallen. Nu echt tot bloedens toe, dus uit elkaar helaas.

. Nergens is het hok verder natte plekken, max 2 poepjes per dag in de rest van het hok. Alle vieze troep in het bakje waar ik hooi in heb liggen.
Hooiruifje maken waar ze enkel uit kunnen eten en en zo'n plastic toilet met hooi waar ze dan hun behoefte in doen. Geef mij ook maar zulke caafjes
ze racen zo hard door het hok dat alles elke keer ergens anders ligt. 1 ligt nog wel eens in de hooiruif te slapen maar er uit eten is niet leuk. Zodra ik een hand hooi in het hok gooi springen ze het hok door ok vervolgens te vreten als bouwvakkers. Dus twijfel of ik een ruifje wil in het nieuwe hok. Schep nu elke dag de meeste poepjes er uit en de natste plekken. Dan laagje nieuwe hennep er op en ze kunnen er weer een dag tegen aan. Meestal zitten ze dan een uurtje op het gras maar als het slecht weer is blijven ze in het hok. Dan is het groot feest ze happen in het schepje springen in het bakje poep en gooien de boel om

Het eerste contact en het vechten om de rangorde blijf ik moeilijk vinden om naar te kijken, zeker met zo’n kleine in het spel. Maar ach, het gaat nu best wel prima, stuk rustiger dan vanmiddag dus ik ben een blije caviamama
Heb je ze wel al zien drinken? Anders zou ik meteen bij gaan voeren.